مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد:

نخستین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصت‌های سرمایه گذاری در مشهد برپا می‌شود

عصر نمایشگاه- مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: نخستین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصت‌های سرمایه گذاری در مشهد برپا می‌شود.

نخستین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصت‌های سرمایه گذاری در مشهد برپا می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از تسنیم، مهدی ارکانی عصر امروز در نشست خبری نخستین نمایشگاه بانک، بورس و فرصت‌های سرمایه گذاری در محل سالن جلسات نمایشگاه بین المللی مشهد اظهار داشت: نخستین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در نمایشگاه بین‌المللی مشهد دائر می‌شود.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری از تاریخ 29 دی ماه تا 2 بهمن ماه در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

ارکانی اظهار داشت: یکی از نیازها و خلاءهایی که در نمایشگاه‌های تخصصی دیده می‌شد پرداختن به مباحث مربوط به سرمایه‌گذاری است و شاید کمتر تاکنون نمایشگاهی این چنین برگزار شده باشد که خوشبختانه برای برگزاری مورد موافقت قرار گرفت.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد مقدس با بیان اینکه فرصت مناسبی دیدیم تا در اوج حضور زائران در مشهد این نمایشگاه را برگزار کنیم، خاطرنشان کرد: در راستای برنامه‌های توسعه مشهد و استان از ظرفیت‌های موجود باید استفاده کنیم و از مجموعه‌های مالی و بیمه‌ای دعوت به عمل آمده تا در این نمایشگاه حاضر باشند.

ارکانی تصریح کرد: امیدواریم با همت و پشتکار عوامل برگزار کننده بتوانیم وظیفه و رسالت خود را جهت رشد و توسعه استان انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه در دوره جدید مدیریتی نمایشگاه بین‌المللی مشهد دو نمایشگاه برای نخستین بار برگزار شده است، تاکید کرد: آن چیزی که در پروتکل تعریف شده، فرایند فروش برخی موارد در نمایشگاه و برخی دیگر در محلی خارج از نمایشگاه انجام می‌شود و 85 درصد موارد عرضه شده در نمایشگاه‌های مشهد تولیدات داخلی هستند.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد بیان کرد: حوزه‌های سرمایه‌گذاری در موضوعات پتروشیمی، راه، انتقال آب، گردشگری، زیارت در خراسان رضوی است که در قالب نمایشگاه‌های تخصصی معرفی می‌شود.

ارکانی با بیان اینکه در 9 ماهه نخست امسال نمایشگاه‌های متعددی با موضوعات مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و غیره برگزار شده است، گفت: برگزاری این نمایشگاه‌ها محرکی برای خروج از رکود است و اکثر شرکت‌کنندگان در نمایشگاه‌ها ابراز رضایت داشتند و فضای مناسبی برای متخصصان و عموم مردم داشته است.

وی افزود: می‌خواهیم به موسسات مالی، اعتباری، بیمه‌ای و بورس کمک کنیم تا اعتماد سلب شده مردم بازگردد.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد با بیان اینکه در طول سال بیش از 50 عنوان نمایشگاه در این محل برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: بیش از نیمی از این نمایشگاه‌ها در حوزه اقتصادی است و با خروجی مثبتی هم در بحث سرمایه‌گذاری همراه بوده است.

مهرداد جهان تاب مجری برگزاری نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصت‌های سرمایه گذاری نیز در ادامه نشست اظهار داشت: هدف از برگزاری این نمایشگاه با توجه به ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری زیادی که در استان خراسان رضوی است، آشنایی بیشتر مردم و سرمایه‌گذاران با حوزه‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه‌پذیری است.

جهان تاب افزود: یکی دیگر از اهداف این نمایشگاه جمع کردن سرمایه‌گذاران و قرار دادن دستاوردهایشان در معرض دید عموم است.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه با حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برگزار می‌شود، تصریح کرد: سرمایه‌گذاران فعال داخلی و  همچنین سرمایه‌گذاران فعال از کشورهای افغانستان، گرجستان، تاجیکستان، قطر، کویت و امارات در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

جهان‌تاب با بیان اینکه این نمایشگاه از 29 دی ماه تا 2 بهمن ماه در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود و قرارداد برگزاری آن در مهرماه امسال منعقد شد، تاکید کرد: در این نمایشگاه اتاق میتینگ برای سرمایه‌پذیرها فراهم شده تا به روند روبه‌رشد اقتصادی استان و کشور کمک کند.

مجری برگزاری نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصت‌های سرمایه گذاری مشهد بیان کرد: افتتاحیه از ساعت 15 تا 16 روز 29 دی ماه برگزار و از رئیس سازمان‌بورس و دیگر مقامات کشوری، استانی و شهری در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه دعوت به‌عمل آمده است.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت