درباره شرکت نمایشگاه های بین المللی بوشهر بیشتر بدانیم

عصر نمایشگاه- شرکت نمایشگاههای بین المللی استان بوشهر (سهامی خاص) در تاریخ ۱۵/۸/۱۳۸۱ به منظور گسترش و توسعه سرمایه گذاری در بخشهای صنعتی و بازرگانی تشکیل گردید.

درباره شرکت نمایشگاه های بین المللی بوشهر بیشتر بدانیم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ، شرکت نمایشگاههای بین المللی استان بوشهر (سهامی خاص) در تاریخ 15/8/1381 به منظور گسترش و توسعه سرمایه گذاری در بخشهای صنعتی و بازرگانی از طریق تبادل اطلاعات فنی و بازرگانی و عرضه تولیدات و خدمات صنعتی ، بازرگانی ، کشاورزی ، معدنی و دانش فنی استان و معرفی امکانات بالقوه موجود در این زمینه و همچنین گسترش مبادلات تجاری در جهت فراهم آوردن زمینه برای توسعه اقتصادی ، اجتماعی و ایجاد بستر لازم برای آشنائی با بازارهای خارجی و بالا بردن توان رقابتی استان تشکیل گردیده تا طبق قوانین و مقررات و در چهارچوب اساسنامه تدوین شده فعالیت نماید . لذا همزمان با مراحل پی گیری جانمایی و انتخاب موقعیت و زمین مناسب به منظور احداث سایت نمایشگاهی فعالیت های زیر را انجام داده است :

    برگزاری اولین نمایشگاه صنایع و معادن استان بوشهر در آبانماه 1381 در عسلویه .
     شرکت در نمایشگاه بحرین در بهمن ماه 1381
     شرکت در نمایشگاه میهمان نوازی و مواد غذایی استانبول ترکیه در فروردین سال 1393 به عنوان پاویون اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه
     مکان یابی و خرید زمین سایت دائمی نمایشگاهی واقع در کیلومتر 4 جاده بوشهر – برازجان در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر در سال 1382 و شروع به فعالیت زیر سازی و ساختمان سازی .
     احداث محل موقت نمایشگاهی در ورودی شهر واقع در روبروی اداره کل راه و ترابری در شهریور ماه سال 1386 و اجرای 21 نمایشگاه طی سالهای 86و87و88.
     تکمیل فاز اول احداث سایت دائم و افتتاح آن در 12 بهمن سال 1388 بعد از 4 سال توقف عملیات ساختمانی .
     اجرای80 نمایشگاه تخصصی و عمومی داخلی طی سالهای 1388 الی 1393 در محل دائم

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت