مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد :

برگزاری نمایشگاه های مختلف محرکی برای خروج از رکود است

عصر نمایشگاه- مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: صنعت نمایشگاهی و برگزاری نمایشگاه های مختلف در شرایط کنونی اقتصادی، محرکی برای خروج از رکود بوده است.

برگزاری نمایشگاه های مختلف محرکی برای خروج از رکود است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، محسن ارکانی در نشست خبری افزود: برگزاری نمایشگاه ها در حوزه صنایع مختلف به خروج از رکود و معرفی فرصت های اقتصادی به کشورهای دیگر کمک کرده است.
وی اظهار کرد: طی 9 ماه امسال نمایشگاه های مختلف در حوزه اقتصادی با عناوین متنوع در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شده که برخی از آنها با استقبال قابل توجه مواجه شده است.
وی گفت: در مجموع شرکت کنندگان از برگزاری نمایشگاه های امسال اظهار رضایت داشته و آن را فرصتی برای آشنایی متخصصین با ظرفیت های مختلف اقتصادی و موجب افزایش فروش و توسعه صادرات دانستند.

* ضرر برگزاری نمایشگاه های موازی متوجه تولیدکنندگان و فعالان بازار است
مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد با اشاره به برگزاری نمایشگاه های موازی افزود: ضرر برگزاری نمایشگاه هایی با موضوع مشابه و به موازات نمایشگاه های این شرکت در وهله نخست متوجه تولیدکنندگان و فعالان بازار است.
وی اظهار کرد: تقویم نمایشگاهی سالانه این شرکت با نظارت و مجوز سازمان توسعه تجارت ایران تنظیم می شود و انتظار ما از سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، رعایت قوانین و ضوابط و خودداری از صدور مجوز برای برگزاری نمایشگاه های فاقد فضای استاندارد نمایشگاهی است.
وی گفت: در تقویم امسال نمایشگاهی این شرکت برگزاری نمایشگاه با عناوین جدید در دستور کار قرار گرفته که برگزاری نخستین نمایشگاه 'خانواده ایرانی، تولید ایرانی، کالای ایرانی' و همچنین نخستین نمایشگاه 'بیمه، بورس، بانک و فرصت های سرمایه گذاری' از آن جمله است.
ارکانی افزود: نخستین نمایشگاه بین المللی بیمه، بورس، بانک و فرصت های سرمایه گذاری از بیست و نهم دی ماه تا دوم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد برگزار می شود.
وی اظهار کرد: مهمترین هدف نمایشگاه مزبور، احیای فضای سرمایه گذاری در خراسان رضوی و آشنایی مردم با فرآیندهای سرمایه گذاری در بورس، بانک و سایر زمینه هاست.
وی گفت: مسئولان بانک ها، شرکت های بیمه، بورس و سرمایه گذاری مختلف در این نمایشگاه حضور دارند.
ارکانی ادامه داد: با توجه به مسائل مربوط به شرکت پدیده و موسسه میزان که منجر به ایجاد فضای بی اعتمادی نسبت به سرمایه گذاری شد، این نمایشگاه تلاش دارد اعتماد مردم را با معرفی شرکت های معتبر به دست آورد و فضای سرمایه گذاری در خراسان رضوی را بازسازی کند.
وی هدفمند کردن توسعه، جلوگیری از سرمایه گذاری های پراکنده، جذب سرمایه های خرد و معرفی فرصت های مغفول مانده در حوزه سرمایه گذاری خراسان رضوی را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه برشمرد.
رئیس هیات مدیره شرکت ارمغان طلایی به عنوان شرکت برگزار کننده نخستین نمایشگاه بین المللی بیمه، بورس، بانک و فرصت های سرمایه گذاری نیز در این نشست خبری گفت: در این نمایشگاه که در فضایی به وسعت یکهزار و 400 مترمربع برگزار می شود، شرکت های سرمایه گذاری، شرکت های بیمه و درجه یک بورس کشور و همچنین بانک ها و موسسات مالی و اعتباری معتبر و مناطق آزاد دستاوردهای خود را معرفی خواهند کرد.
مهرداد جهانتاب افزود: از شرکت های سرمایه گذاری پنج کشور افغانستان، تاجیکستان، گرجستان، قطر و کویت نیز برای شرکت در اتاق های جلسات این نمایشگاه و ارائه مشاوره های لازم به افراد متقاضی سرمایه گذاری دعوت شده است.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت