مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم :

پایگاه اتاق های بازرگانی ایران در قشم ایجاد می شود

عصر نمایشگاه- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: پایگاه اتاق های بازرگانی ایران با هدف تقویت فعالیت های بازرگانی در قشم ایجاد می شود.

پایگاه اتاق های بازرگانی ایران در قشم ایجاد می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مومنی در جلسه بررسی عملکرد 9 ماهه ارائه شده از سوی معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم با اعلام این خبر گفت:طبق برنامه ریزی انجام شده تا این لحظه قرار است از 6 لغایت 8 بهمن ماه مدیران اتاق های بازرگانی کشور به مدت سه روز در جزیره قشم نشستی با هدف نگاه به فعالیت های بازرگانی از طریق مناطق آزاد به ویژه قشم داشته باشند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: در این سفر درخصوص ایجاد پایگاه اتاق های بازرگانی ایران در قشم تصمیم گیری خواهد شد.
به گفته مومنی، نشست های عمومی اتاق های بازرگانی ایران هرازچندگاهی برگزار می شود که به پیشنهاد سازمان منطقه آزاد قشم این بار نشست عمومی اتاق های بازرگانی ایران در این منطقه برگزار خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت ساماندهی منابع انسانی سازمان پرداخت و  گفت: در حوزه منابع انسانی به دنبال ایجاد عدالت و رفاه پرسنل این سازمان هستیم و برنامه ریزی های لازم جهت کاهش هزینه ها بر اساس ساختارهای علمی و عملی نیز در دستور کار قرار دارد.

آبرسانی به روستاهای جزیره قشم هم از دیگر موضوعات این جلسه بود که مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم بیان کرد: به همت شرکت آب و برق و تاسیسات منطقه آزاد قشم و آب و فاضلاب روستایی تاکنون به 37 روستای جزیره قشم آبرسانی انجام شده و تعهدات سازمان در این خصوص نیز 100 درصد اجرایی شده است.

به گفته مومنی، این افتخار ما نیست که بعد از 25 سال از عمر سازمان منطقه آزاد تنها 27 روستا از آب آشامیدنی استفاده می کنند و اگر از ابتدا براساس توسعه همه جانبه کار شده بود امروز بسیاری از مشکلات در قشم وجود نداشت.

وی ادامه داد: این کمرنگ کردن نقاط ضعف ما در وظایفی است که باید انجام میدادیم و با جدیت آن را دنبال خواهیم کرد.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: از 41 پرونده ای که در شورای حقوقی سازمان مطرح شده است به لطف خدا توانستیم 1500هکتار زمین را برگردانیم و حدود 1000میلیارد تومان از مطالبات سازمان را تعیین تکلیف کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همه باید کمک کنند تا در راستای منافع سازمان و دولت تدبیر و امید کارنامه درخشان تری داشته باشیم.

مومنی گفت: در فضای کاری بین مدیران سازمان باید صمیمیت، صداقت، معنویت و اخلاق در کنار توجه به امورات مردم و ارباب رجوع و حفظ منافع دولت و مردم، سرلوحه قرار گیرد.

شایان ذکر است که نشست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد با معاونان و مدیران تحت عنوان شورای اداری همه ماهه برگزار می شود.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت