مجری برگزاری نمایشگاه تهران پلاست:

بخش خصوصی ذینفع نمایشگاه تهران پلاست است

عصر نمایشگاه- مجری برگزاری نمایشگاه تهران پلاست گفت: تهران پلاست نخستین نمایشگاهی است که بخش خصوصی بیشترین نفع را می برد.

بخش خصوصی ذینفع نمایشگاه تهران پلاست است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»، عباسعلی خاکسار صبح امروز در نشست خبری که در محل دائمی نمایشگاه شهر آفتاب برگزار شد، اظهارداشت: تهران پلاست نخستین نمایشگاهی است که بخش خصوصی بیشترین نفع را می برد. تفاوت این نمایشگاه با سایر نمایشگاه ها در این امر است که بخش خصوصی در بحث غرفه، تبلیغات و بازدید کننده حضور پر رنگ و نقش موثری ایفا می کند.

وی با اشاره به این نکته که خوشبختانه هم اکنون مواد اولیه صنعت پلاستیک در داخل کشور تولید می شود، افزود: مزیت برگزاری نمایشگاه تخصصی به خصوص صنعت پلاستیک در نمایشگاه شهر آفتاب این است که خوشبختانه شهرک های بزرگ در اطراف ما در حال تولید محصول هستند. این شهرک ها دسترسی بسیار آسانی به نمایشگاه شهر آفتاب دارند و این امر برای مخاطبین اصلی این نمایشگاه بسیار حائز اهمیت است.

خاکسار خاطر نشان کرد: رویکرد سال های آینده نمایشگاه شهر آفتاب تخصصی کردن این نمایشگاه است و پایه اصلی آن، ایجاد فضا برای تولید کنندگان مواد اولیه است. محصولات نهایی در مناطق دیگر و نمایشگاه های دیگر قابل دسترسی است د اما نمایشگاه صنعت پلاستیک که تحت عنوان تهران پلاست برگزار می شود بر صنعت ماشین سازی و مواد اولیه تمرکزخواهد داشت.

مجری برگزاری نمایشگاه تهران پلاست گفت: نمایشگاه تهران پلاست پنجشنبه 30 دی ساعت 10 صبح با حضور مقامات کشوری و با حضور هیئت هایی از کشورهای همسایه افتتاح خواهد شد . همچنین در این نمایشگاه ، برگزاری نشست های تخصصی و کارگاههای مختلف نیز پیش بینی شده است.

وی در ادامه افزود: نمایشگاه تهران پلاست برای عموم مردم و کسانی که به صنعت علاقمند هستند آزاد است. همچنین ساعت بازدید نمایشگاه تهران پلاس 10 صبح الی 5 بعدازظهر خواهد بود.

خاکسار با دعوت از تمامی متخصصین صنعت پلاستیک خاطر نشان شد: دانشجویان رشته های پلیمر و مهندسی صنایع به عنوان نخبگان این حوزه دعوت شده اند. همچنین با توجه به تعاملاتی که با بخش صنعت داریم ، شاهد خلا ارتباط صنعت با دانشگاه هستیم. زیرا صنعتگران مشتاق هستند تعاملاتی با جوانان داشته باشند و این برنامه در نمایشگاه پیش بینی کردیم. بر این اساس نمایشگاه تهران پلاست فرصتی برای ارتباط صنعت و دانشگاه ایجاد کرده است.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت