مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان :

نمایشگاه کتاب مردم را به مطالعه تشویق می کند

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: نمایشگاه بزرگ کتاب استان هر ساله پذیرای بیش از ۲۰۰ هزار مراجعه کننده از اقصی نقاط استان است که می توانند نیازهای مطالعاتی خود را از بین چندین هزار عنوان کتاب انتخاب کنند.

نمایشگاه کتاب مردم را به مطالعه تشویق می کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، علیرضا درویش نژاد در بازدید از چهاردهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان افزود : نمایشگاه استانی کتاب مهم ترین رویداد فرهنگی هرمزگان در زمینه توسعه فرهنگ مطالعه وکتابخوانی است که هر ساله توسط معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران و با مشارکت ناشران مطرح سراسر کشور برگزار می شود.
وی به ضرورت برگزاری نمایشگاه کتاب و ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه اشاره کرد و گفت: باید با شیوه های مختلف و در نظر گرفتن توانایی خرید مردم ، کتاب را در سبد هزینه خانوار جای داد و این فرهنگ نهادینه شود چرا که خواندن کتاب مانند سایر نیازهای زندگی ، مهم وضروری است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی هرمزگان اظهارکرد : تشویق و ترغیب جامعه برای استفاده هر چه بیشتر از کتاب همواره باید در دستور کار باشد که نمایشگاه کتاب بخشی از رویه را می تواند تامین کند.
درویش نژاد بیان داشت: برای اولین دوره ، سه نمایشگاه به صورت همزمان برگزار می شود که شامل نمایشگاه سراسری کتاب ، نمایشگاه قرآن و عترت و نمایشگاه رسانه های دیجیتال است .
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با اشاره به حضور بیش از 650ناشر در چهاردهمین نمایشگاه هرمزگان گفت : امسال بخش قابل توجهی از برنامه های نمایشگاه کتاب هرمزگان توسط نهاد های مردمی و مشارکت نهاد های خصوصی اجرا می شود.
وی به جانمایی تعداد 470 غرفه در نمایشگاه کتاب هرمزگان اشاره کرد و اظهار داشت : بدون شک امسال شاهد برگزاری یکی از پربارترین نمایشگاه کتاب کشور به لحاظ محتوا ، حجم عرضه و تنوع محصولات فرهنگی هستیم.
درویش نژاد همچنین از افزایش یارانه بن کارت خرید کتاب نمایشگاه امسال نسبت به نمایشگاه سال گذشته اشاره کرد و گفت: سال گذشته از روز چهارم نمایشگاه با محدودیت عرضه یارانه خرید کتاب مواجه شدیم به گونه ای که طی ساعات اولیه نمایشگاه ، سقف تعیین شده هر روز تمام می شد.
چهاردهمین نمایشگاه سراسری کتاب هرمزگان 26 دی ماه تا 2 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های واقع در سه راه جهانبار در حال برگزاری است.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت