مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان :

توزیع دو و نیم میلیارد یارانه کتاب در سه روز اول نمایشگاه هرمزگان

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: در سه روز اول چهاردهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان، دو و نیم میلیارد ریال یارانه خرید کتاب میان عموم مردم توزیع شده است.

توزیع دو و نیم میلیارد یارانه کتاب در سه روز اول نمایشگاه هرمزگان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، علیرضا درویش نژاد با ابراز خرسندی از استقبال خوب مردم ، بیان داشت: در کل شش میلیارد ریال یارانه خرید کتاب به عموم مردم در چهاردهمین نمایشگاه سراسری کتاب هرمزگان اختصاص یافته است .
وی افزود : استقبال زیاد مردم از تهیه بن کارت خرید کتاب نشان می دهد که در سبد خانوارهای هرمزگان سهم کتاب افزایش چشمگیری نسبت به دوره های قبل یافته است .
درویش نژاد تصریح کرد: برای این که عرضه بن یارانه خرید کتاب تا روز آخر نمایشگاه امکان پذیر باشد، عرضه آن از روز چهارم با محدودیت انجام می شود ، هرچند رای زنی لازم برای بالا بردن سقف یارانه در حال انجام است.
چهاردهمین نمایشگاه سراسری کتاب هرمزگان 26 دی ماه لغایت 2 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه ها، واقع در سه راه جهانبار در حال برگزاری است.
چهاردهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان شامگاه یکشنبه با حضور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار هرمزگان، نماینده ولی فقیه در استان و جمعی دیگر از مسئولان استانی در محل دائمی نمایشگاه های بندرعباس واقع در سه راه جهانبار آغاز به کار کرد.
در این نمایشگاه 650 نمایندگی و ناشر از سراسر کشور به ارائه بیش از 66 هزار عنوان کتاب مبادرت کرده اند.
از استان هرمزگان 10 ناشر به ‌صورت مستقیم حضور دارند و یک هزار و 250 عنوان کتاب توسط 14 ناشر در بخش عرب به نمایش گذاشته می‌شود.
همچنین در این نمایشگاه برای حمایت از ناشرانی که امکان حضور در نمایشگاه ندارند، بخش فروش متمرکز راه اندازی شده که آثاری از 40 ناشر را عرضه می‌کند.
همزمان با برگزاری چهاردهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان ، دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت و سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال نیز در این نمایشگاه برپا شده است.
40 غرفه به صورت اختصاصی به نمایشگاه قرآن و عترت و 47 غرفه نیز به رسانه های دیجیتال اختصاص یافته است.
این نمایشگاه تا دوم بهمن ماه دایر بوده و محصولات فرهنگی موجود در این نمایشگاه با تخفیف 30 درصدی به علاقمندان عرضه می شود.
علاقمندان به کتاب و کتابخوانی می توانند در دو بازه زمانی 9 تا 12 صبح و 16 تا 21 شب به محل برگزاری نمایشگاه مراجعه کنند.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت