در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان ؛

برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو در اصفهان

عصر نمایشگاه- سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو از ۵ تا ۸ بهمن ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان برگزار می‌شود.

برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو در اصفهان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، در این دوره نیز همچون سال‌های گذشته خودروسازان و واردکنندگان برتر کشور به این نمایشگاه پیوسته‌اند که گروه صنعتی ایران‌خودرو، گروه خودروسازی سایپا، مدیران خودرو، کرمان خودرو، شرکت صنایع مدیا موتورز کیش، شرکت خودروسازی کارمانیا، رامک خودرو، آرین موتور پویا و جهان نوین آریا از مشارکت‌کنندگان این دوره هستند.

مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه رونمایی از محصولات جدید یا فیس‌لیفت را در دستور کار خود دارند.گروه صنعتی کرمان خودرو نماینده برندهای جک، لیفان و هیوندای با جدیدترین محصول خود هیوندایi10  و i20 به این نمایشگاه می‌آید. شرکت خودروسازی کارمانیا نماینده BYD با محصول شاسی‌بلند هیبرید جدید خود با نام S6 حضور خواهد یافت.

گروه خودروسازی سایپا در قالب نماینده برند سیتروئن، ضمن رونمایی از محصول C4 این برند، به معرفی محصولات جدید کارخانه‌های برلیانس و چانگان می‌پردازد.

صنایع خودروسازی مدیران خودرو، چری Tiggo 5 را به ‌عنوان جدیدترین محصول خود عرضه خواهد کرد و به‌ عنوان نماینده برند MVM نیز محصول Arrizo 5 و X22 را به نمایشگاه اصفهان خواهد آورد.

رامک خودرو مدل‌های سال 2017 برند SsangYong  را به نمایش خواهد گذاشت. شرکت جهان نوین آریا به‌ عنوان نماینده برند نیسان که اولین حضور خود در اصفهان را تجربه می‌کند نیز با دو محصول موفق خود JUKE و X-Trail به نمایشگاه می‌آید.

در کنار این محصولات، گروه صنعتی ایران‌خودرو نماینده مرسدس بنز و پژو، شرکت صنایع مدیاموتورز کیش (نماینده MG) و شرکت آرین موتور پویا نماینده برند میتسوبیشی نیز به ارایه جدیدترین محصولات خود می‌پردازند.

حضور مستقیم چهار شرکت ایران‌خودرو، سایپا، کرمان موتور و مدیران خودرو به ‌عنوان تأمین‌کنندگان بخش عمده‌ نیاز خودروی کشور، در کنار دیگر واردکنندگان و تولیدکنندگان فعال در این صنعت، طیف وسیعی از سلایق را پوشش می‌دهد.

این نمایشگاه 9000 مترمربع فضای نمایشگاهی را تحت پوشش دارد و از ساعت 16 تا 22 میزبان علاقه‌مندان و متخصصان خواهد بود.

 

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت