عضو کمیسیون صنایع مجلس:

مسئولان دولتی از نمایشگاه تهران پلاست در شهر آفتاب حمایت کنند

عصر نمایشگاه- نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر لزوم حمایت های دولت از بخش خصوصی گفت: نیاز است مقام های دولتی حمایت هایی از نمایشگاه تهران پلاست داشته باشند.

مسئولان دولتی از نمایشگاه تهران پلاست در شهر آفتاب حمایت کنند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه»، روابط عمومی نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب، حمید گرمابی در گفت و گو با خبرنگار ما، ضمن ارزیابی مثبت از برگزاری نمایشگاه تهران پلاست اظهار داشت: به نظر می‌رسد این نمایشگاه نقطه شروع خوبی برای بخش خصوصی بوده، به طوری که امکان موفقیت آنها نسبت به بخش دولتی بیشتر است.

استاد پلیمر دانشگاه امیر کبیر در مورد برگزاری نمایشگاه تهران پلاست افزود: اصولا نمایشگاه های تخصصی در هر حوزه ای که برگزار شود، دارای فواید بسیاری است.

وی در ادامه گفت: اگر می خواهیم در نمایشگاه های تخصصی به موفقیت برسیم باید برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم و چنان چه هدف از برگزاری آن مشخص باشد، می تواند نتیجه آن را مثبت ارزیابی کرد.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با برگزاری نمایشگاه های تخصصی اظهار کرد: عموما علاقمندان به مباحث تخصصی در این دست نمایشگاه ها حضور پیدا می کنند و از آن جایی که مباحث تخصصی بسیاری در حوزه های مختلف وجود دارد؛ قطعا برپایی آن سبب توسعه تکنولوژی و صنعت خواهد شد.

گرمابی افزود: چنان چه نمایشگاه های تخصصی در پی موفقیت هستند، باید به اندازه کافی از فعالان بین المللی در این مراسمات دعوت به عمل آورده شود؛ اما متاسفانه برخی از نمایشگاه ها تنها عنوان بین المللی را یدک می کشند. این امر فراموش نشود موفقیت بسیاری از افراد در بخش خصوصی ارتباط آنان با بخش های بین المللی است که این دست نمایشگاه ها فرصت خوبی را در اختیار آنان قرار خواهد داد.

استاد دانشگاه در حوزه پلیمر خاطر نشان کرد: با توجه به شناختی که از دوستان بخش خصوصی در این زمینه دارم به آنها توصیه می کنم که از این نمایشگاه استفاده ی زیادی ببرند؛ این نمایشگاه فرصت ارزنده ای برای موفقیت است که باید قدر آن را دانست؛ زیرا بخش خصوصی فعالانه وارد عرصه شده است.

گرمابی در ادامه بیان کرد: عموما در بخش های دولتی کم و کاستی هایی وجود دارد؛ اما در حال حاضر که بخش خصوصی به این عرصه ورود پیدا کرده است این انتظار می رود که کمتر کاستی های گذشته را ببینیم؛ بر همین اساس در این نمایشگاه شاهد تفاوت هایی خواهیم بود.

وی افزود: بخش خصوصی باید اثبات کند که پتانسیل و توان بالایی دارد . انتظار دارم نمایشگاه تهران پلاست تفاوت های زیادی با نمایشگاه ایران پلاست که مربوط به بخش دولتی بود، داشته باشد.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حمایت های دولت از بخش خصوصی گفت: نیاز است مقام های دولتی حمایت هایی از این نمایشگاه داشته باشند. این حمایت ها می تواند در مورد تخفیف سازه های نمایشگاهی، تبلیغ، اطلاع رسانی و همچنین در مورد افزایش حضور شرکت کنندگان خارجی صورت بگیرد.

گرمابی در ارتباط با راه های رسیدن به موفقیت در نمایشگاه تهران پلاست افزود: این نمایشگاه باید طرح و برنامه ریزی دقیقی داشته باشد تا به موفقیت دست یابد بنابراین تبلیغ برای برپایی این نمایشگاه در یک فاصله ی زمانی مناسب انجام شود؛ اما با توجه به آن که تهران پلاست اولین نمایشگاه در زمینه صنعت پلاستیک است؛ ممکن است با کاستی هایی مواجه باشد لذا چنان چه اطلاع رسانی مناسبی در زمینه داخلی و بین المللی انجام شود می توان شاهد تعداد زیاد بازدید کنندگان و به تبع آن موفقیت این نمایشگاه باشیم.

استاد پلیمر دانشگاه امیر کبیر در پایان عنوان کرد: نیاز است هر کدام از صنعتگرانی که با حوزه ی بین المللی همکاری دارند، به موفقیت نمایشگاه کمک کرده و از شرکت های خارجی برای بازدید و یا شرکت در این نمایشگاه دعوت به عمل آورند.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت