جشنواره موسیقی فجر فردا با معرفی برندگان جایزه «باربد» پایان می یابد

عصر نمایشگاه- سی و دومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، ساعت ۱۹ فردا(جمعه) با اهدای جایزه «باربد» به برگزیدگان،‌ به کار خود پایان می دهد.

جشنواره موسیقی فجر فردا با معرفی برندگان جایزه «باربد» پایان می یابد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از ایرنا، آیین پایانی سی و دومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر در حالی فردا در تالار وحدت برگزار می شود که از ساعتی پیش از این برنامه و نیز هم زمان با این اختتامیه، آخرین اجراهای این دوره از جشنواره در تالار رودکی و سالن میلاد نمایشگاه بین المللی همچنان برگزار می شود.

در جشنواره امسال گروه های گوناگونی در گونه های مختلف موسیقی در شش تالار وحدت، رودکی، برج آزادی، فرهنگسرای نیاوران، برج میلاد و سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران، کنسرت برگزار کردند.

از مهمترین کنسرت های جشنواره سی و دوم، می توان از کنسرت های ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان و خوانندگی علیرضا افتخاری یاد کرد.

این کنسرت در دو سیانس جداگانه در تالار وحدت و برج میلاد به صحنه رفت. اجراهایی که افزون بر آنکه با استقبال پرشور علاقه مندان همراه شد، رونمایی درخوری بود برای ارکستر جوان ملی ایران و رهبر و خواننده تازه اش.

از دیگر اجراهای مهم و جالب جشنواره موسیقی فجر امسال، می توان به کنسرت های شهید پرویز خان هندی، ژیوان گاسپاریان ارمنی، ارکستر سمفونیک تهران و ایتالیا، ارکستر بادی کارا، داکوئنده دل مورانو، خنیاگران پنج اقلیم، فریدون آسرایی، آنسامبل زهی شهرزاد و گروه «چهارباغ» به خوانندگی علی رستمیان اشاره کرد.

آیین پایانی این دوره از جشنواره ی موسیقی فجر، روز جمعه یکم بهمن ماه از ساعت 19 در تالار وحدت تهران برگزار می شود. در این برنامه، افزون بر معرفی برگزیدگان جایزه «باربد» در بخش بهترین آلبوم های سنتی، ارکسترال، نواحی، کلاسیک، تلفیقی و پاپ، از چند تن از چهره های برجسته موسیقی ایران نیز تجلیل می شود.

** اجراهایی که در روز اختتامیه اجرا می شود

از حدود چهار ساعت پیش از آغاز آیین اختتامیه، گروه «سهند» به سرپرستی و خوانندگی رشید وطن دوست، روی صحنه تالار رودکی می رود.

بعد از اجرای گروه «سهند» نیز گروه «چریکه» کرمانشاه به سرپرستی سید سلمان حسینی در همین تالار رودکی کنسرت می دهد.

در این برنامه که از ساعت 17 برگزار خواهد شد، جلوه هایی از موسیقی تنبور اجرا می شود.

همزمان با برگزاری آیین پایانی جشنواره نیز در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی، محمد علیزاده خواننده موسیقی پاپ ایران، در دو سیانس 19 و 22 برای علاقه مندان خود کنسرت می دهد.

سی ودومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر از 24 در ماه آغاز شد.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت