رسانه‌های دیجیتال ؛

عرضه کتاب صوتی «خانواده» در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

عصر نمایشگاهکتاب گویای «خانواده» شامل بیانات رهبر معظم انقلاب درباره خانواده از سوی مؤسسه مسیر برای اولین‌بار در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی عرضه می‌شود.

عرضه کتاب صوتی «خانواده» در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ، نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی برای سومین سال متوالی در تهران در حال برگزاری است. مؤسسه مسیر که امسال برای نخستین‌بار در این نمایشگاه حضور دارد به عرضه ویژه محصولات خود می‌پردازد.

    همچنین تمامی محصولات مسیر در این نمایشگاه با تخفیف ویژه عرضه می‌شود که از این میان می‌توان به محصولاتی همچون کتاب صوتی «خانواده»، مستند «مهمان ناخوانده» و کتاب تألیفی «راهنمای راهبری» اشاره کرد.

    گفتنی است ،«خانواده» ماحصل کار روی بیش از یک‌صد سخنرانی در جلسات خطبه‌خوانی عقد، نشست اندیشه‌های راهبردی با موضوع زن و خانواده، دیدار مداحان در سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(سلام‌الله‌علیها) و جلسات با بانوان نخبه است. این کتاب در سبکی نو ارائه شده است به‌نام: «ساخت یک جلسۀ مطوَّل مَطوی در محضر مقام معظم رهبری».

    دیدگاه‌های منحصر به‌فرد مقام معظم رهبری در نوع نگاه ایشان به زن و نقش او در خانواده و ارائه دادن الگوی جامع خانواده اسلامی برای جوامع بشری در این کتاب باعث شده است تا مخاطب آن، فقط زوج‌های جوان نباشند و هرکس می‌خواهد خانواده‌ای تشکیل دهد، یا تشکیل داده و در ابتدای راه است، یا سال‌هاست که زندگی مشترک را شروع کرده و اکنون در فکر زندگی مشترک فرزندان است، می‌تواند مخاطب آن باشد.

    به گزارش تسنیم ،علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب صوتی می‌توانند به نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی که از 22 تا 27 بهمن‌ماه، ساعت 10 تا 20 در بوستان گفت‌وگو برگزار می‌شود، مراجعه کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت