دعوت معاون نخست وزیری صربستان از ایران برای حضور در نمایشگاه بین المللی گردشگری صربستان

عصر نمایشگاه- معاون نخست وزیری صربستان از ایران برای حضور در نمایشگاه بین المللی گردشگری صربستان دعوت کرد .

دعوت معاون نخست وزیری صربستان از ایران برای حضور در نمایشگاه بین المللی گردشگری صربستان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، «حسین ملاعیداللهی» در ملاقات با «راسیم لیاییچ» بر گسترش همکاری های اقتصادی و تجاری بین دو کشور و لزوم برگزاری موفق پانزدهمین کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و صربستان تاکید کرد.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در صربستان همکاری های بانکی و تسهیل صدور روادید را دو عامل سرعت بخشیدن به روند رو به رشد همکاری های تجاری و افزایش مبادلات گردشگری بین دو کشور توصیف و آمادگی کشورمان را برای همکاری در این زمینه ها اعلام کرد.
ملاعبداللهی خواستار افزایش تبادل اطلاعات تجاری و اقتصادی بین دو کشور شد و اعلام کرد که به همین منظور همایش معرفی فرصت های تجاری و سرمایه گذاری دو کشور به تناوب در پایتخت های ایران و صربستان برگزار خواهد شد.
وی شرکت فعالان اقتصادی دوکشور در نمایشگاه های تخصصی یکدیگر را عامل مهمی برای آشنایی با ظرفیت ها، امکانات و نیازهای یکدیگر خواند.
لیاییچ نیز در این ملاقات بر جایگاه محوری دو کشور صربستان و ایران در دو منطقه تاکید کرد و توسعه همکاری های دو کشور را در جهت منافع تمامی منطقه خواند.
وی اظهار امیدواری کرد که به زودی مرکز تجاری ایران در بلگراد افتتاح گردد تا به مکانی برای ارتباط مستقیم فعالان اقتصادی و تجار منطقه با همتایان ایرانی تبدیل شود.
معاون نخست وزیری صربستان افزایش مبادله گردشگران بین دو کشور را مورد تاکید قرار داد و از جمهوری اسلامی ایران دعوت کرد در نمایشگاه بین المللی گردشگری صربستان شرکت کند.
لیاییچ همچنین خواستار معرفی جاذبه های گردشگری ایران به مردم صربستان شد و آمادگی دولتش را برای رفع موانع تماس بین ملت های دو کشور اعلام کرد.
وی همچنین آمادگی خود به عنوان میزبان پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک دو کشور را برای برگزاری موفق این نشست اعلام و از سرمایه گذاران ایرانی جهت مشارکت در روند خصوصی سازی صنایع صربستان درخواست کرد.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت