فروش ۱۷میلیارد ریالی نمایشگاه کتاب هرمزگان

عصر نمایشگاه- چهاردهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان پس از یک هفته با فروش ١٧ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به کار خود پایان داد.

فروش ۱۷میلیارد ریالی نمایشگاه کتاب هرمزگان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس، این نمایشگاه که بزرگترین رویداد فرهنگی هرمزگان محسوب می شود، در چهاردهمین دوره برگزاری خود با استقبال بی نظیری از سوی مردم مواجه شد. تنوع کتاب های ارائه شده در این دوره موجب شد تا اقشار مختلف مردم استان بتوانند با توجه به تخفیف های ارائه شده، کتاب های مورد علاقه و مورد نیاز خود را خریداری کنند.

در چهاردهمین دوره از نمایشگاه کتاب هرمزگان بیش از 60 هزار عنوان کتاب در 475 غرفه عرضه شد که با توجه به یارانه اختصاص داده شده، این کتاب ها با 30 درصد تخفیف به فروش رسید.

همزمان با برگزاری این نمایشگاه، دو نمایشگاه قرآن و عترت و رسانه های دیجیتال نیز در این نمایشگاه برپا شد که 40غرفه به صورت اختصاصی به نمایشگاه قرآن و عترت و ٤٧ غرفه نیز به رسانه های دیجیتال اختصاص یافت.

مجموع فروش این دوره نمایشگاه کتاب هرمزگان ١٧ میلیارد و ٣00 میلیون ریال بوده که از این مقدار 6 میلیارد ریال از طریق فروش بن یارانه ای خرید کتاب با تخفیف 20 درصد تامین شده است.

طبق برآوردهای صورت گرفته نزدیک به ٢٥0 هزار نفر از مردم استان از چهاردهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان بازدید داشتند.

برگزاری نشست های تخصصی در حوزه کتاب، رونمایی از آثار جدید نویسندگان، در نظر گرفتن تمهیدات ویژه برای بازدید دانش آموزان از نمایشگاه و اجرای دیگر برنامه های فرهنگی و هنری از جمله برنامه هایی بود که در بخش جنبی نمایشگاه اجرا شد.

با توجه به همزمان شدن شهادت جمعی از آتش نشانان فداکار کشورمان با روزهای پایانی نمایشگاه کتاب هرمزگان، ضمن لغو برنامه های موسیقی در نمایشگاه، مراسم بزرگداشتی برای این شهدای بزرگوار نیز در نمایشگاه کتاب هرمزگان برگزار شد.

چهاردهمین نمایشگاه سراسری کتاب هرمزگان ، دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت و سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال از ٢٦ دی ماه لغایت ٢ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های هرمزگان واقع در سه راه جهانبار برگزار شد .

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت