رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان :

بازدید ۴ گروه تجاری خارجی از نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی و بهداشتی گلستان

عصر نمایشگاه- ۴ گروه تجاری خارجی در سفر به گلستان از کارخانه های فرآوری آرد، صنایع فرآوری لبنی، تولید سوله، صنایع تبدیلی کشاورزی به ویژه رب و نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی و بهداشتی بازدید و با ظرفیت های استان در حوزه های مختلف از جمله گردشگری آشنا شدند.

بازدید ۴ گروه تجاری خارجی از نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی و بهداشتی گلستان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ،این هیات های تجاری خارجی متشکل از 14 نفر، جداگانه از برخی واحدهای تولیدی گلستان بازدید و در نشست هایی با فعالان اقتصادی و مسئولان استانی، راه های همکاری های بیشتر را بررسی کردند.
این تجار در سفر به گلستان از کارخانه های فرآوری آرد، صنایع فرآوری لبنی، تولید سوله، صنایع تبدیلی کشاورزی به ویژه رب و نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی و بهداشتی بازدید و با ظرفیت های استان در حوزه های مختلف از جمله گردشگری آشنا شدند.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان در این باره گفت :که حضور این هیات های تجاری، یکی از دستاوردهای برجام بوده و امیدواریم این فرصت برای رونق اقتصادی استان نتایج مطلوبی به همراه داشته باشد.
رمضان بهرامی افزود: اعضای هیات انجمن دوستی عراق در سفر به گلستان پس از بازدید از صنایع تبدیلی و نشست با مسئولان شهرستانی و استانی و فعالان اقتصادی، تفاهم نامه همکاری با اتاق بازرگانی گرگان امضا کرد.
به گفته وی؛ هیات تجاری پنج نفره ترکمنستان نیز از صنایع لبنی و بسته بندی بازدید و در خصوص استفاده از خدمات فنی و مهندسی استان در حوزه های مختلف مذاکره داشتند.
وی به حضور هیات تجاری کشور ترکیه در استان اشاره کرد و افزود: این هیات به منظور بررسی راهکارهای مشارکت در ایجاد شهربازی و مرکز تفریحی به گلستان سفر کرده که باتوجه به مذاکرات، قرار شد در آینده نزدیک قرارداد همکاری در این زمینه در استان امضا شود.
بهرامی حضور دو نماینده از 20 شرکت آلمانی در استان را دیگر رویداد حوزه اقتصادی استان برشمرد و گفت: این هیات در مدت حضور در استان، ضمن بازدید از ظرفیت های گلستان در نشستی با فعالان اقتصادی شرکت کردند و راهکارهای همکاری ها مورد بررسی قرار گرفت.
استان گلستان با بیش از 20 هزار کیلومتر مربع وسعت در شمال کشور قرار دارد و از 13 اقلیم دنیا، هفت اقلیم را در خود جای داده است، این استان از قطب های مهم کشاورزی و گردشگری کشوربه شمار می رود و بیشتر صنعت این خطه در حوزه صنایع تبدیلی است.
از ویژگی های شاخص گلستان، همجواری با کشور ترکمستان و ارتباط با کشورهای آسیای میانه از طریق زمینی و ریلی است.
گلستان از شمال با ترکمنستان و دریای خزر، از غرب با مازندران، از شرق با خراسان شمالی و از جنوب با سمنان همسایه است.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت