با هدف خانه دار شدن ؛

برگزاری اولین نمایشگاه ظرفیت‌های مسکن در شرکت بهره برداری مترو تهران

عصر نمایشگاه- اولین نمایشگاه ظرفیت‌های مسکن با هدف خانه دار شدن کارکنان امروز در شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه فعالیت خود را آغاز کرد.

برگزاری اولین نمایشگاه ظرفیت‌های مسکن در شرکت بهره برداری مترو تهران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از الف ، دکتر محمد احمدی بافنده در افتتاح این نمایشگاه با اشاره به اینکه مهم‌ترین دغدغه پرسنل مسکن است گفت: مسکن در کشور ما یک پشت گرمی و سرمایه برای خانواده‌هاست.

وی تصریح کرد: به دنبال این هستیم تا در این شرایط که وضعیت مسکن دارای ثبات بیشتری است با معرفی پروژهای متنوع کارکنان و خانواده‌هایشان را تشویق کنیم تا برای خانه دار شدنشان گام بردارند.

وی با بیان اینکه در این طرح 30 میلیون از طرف شهرداری وام بلا عوض داده می‌شود و انبوه سازان نیز با دادن تسهیلات افراد را یاری می‌کنند افزود: تمامی کارکنان شرکت بهره برداری، هولدینگ و واگن سازی اعم از رسمی و قراردادی می‌توانند از این امکان استفاده کنند.


در ادامه علی احمدی مدیر رفاه شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: نمایشگاه ظرفیت‌های مسکن با حضور 15 شرکت انبوه ساز در شرکت بهره برداری مترو تهران آغاز شده است و تا 11 بهمن ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه رویکرد برگزاری این نمایشگاه ارائه خانه‌هایی با شرایط متنوع برای تمامی کارکنان با هر توان مالی است تصریح کرد: خانه دار شدن کارکنان مترو یکی از دغدغه‌های اصلی مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو است و این نمایشگاه گامی عملی در این راستا است. 

احمدی در ادامه افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، کارکنان شرکت با عرضه مسکن در 8 نقطه پایتخت و 4 نقطه اطراف آن با تنوع زیادی روبرو هستند و هرکس با توجه به نیاز و توان مالی خود می‌تواند اقدام به خرید خانه کند.

مدیر رفاه شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه تمام املاک با سند 6 دانگ تحویل داده می‌شوند تصریح کرد: شرایط واگذاری به صورت اولویت بندی افراد در 4 دسته که شامل راهبران، کارکنان امور ایستگاهی، اداری و اقوام کارکنان است صورت می‌گیرد.

احمدی با تاکید بر اینکه هیچ محدودیتی برای ثبت نام کارکنان وجود ندارد و پرسنل پیمانی نیز می‌توانند از این طرح استفاده کنند گفت: از بین 40 شرکتی که برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کردند 15 شرکت مجوز ورود پیدا کردند و با حدود پنجاه پروژه در این نمایشگاه حضور دارند.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت