مدیرکل ارشاد همدان:

۲۰۰ برنامه فرهنگی و هنری در همدان برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- مدیرکل ارشاد همدان از برگزاری ۲۰۰ برنامه فرهنگی و هنری در ایام الله دهه فجر در همدان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها شامل جشنواره‌ها، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف و غیره در سطح استان است.

۲۰۰ برنامه فرهنگی و هنری در همدان برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، فاضل عبادی  اظهار داشت: 200 برنامه شامل مسابقه‌های فرهنگی و هنری، محفل انس با قرآن، جنگ‌های شادی و مراسم جشن انقلاب، برپایی نمایشگاه‌های عکس و غیره در ایام دهه فجر در همدان پیش‌بینی شده است.

عبادی با بیان اینکه همدان تنها استان در کشور است که برنامه‌های فرهنگی خوبی را برگزار می‌کند گفت: هیچ استانی چنین فعالیت‌هایی را در کارنامه فرهنگی خود ندارد ضمن اینکه در اجرای برنامه‌های همدان به موضوع صرفه جویی نیز توجه ویژهای داشته‌ایم.

وی افزود: در ایام الله دهه فجر یک سری از دستگاه‌های فرهنگی نیز برنامه‌های خاص خود را در نظر دارند که در این راستا کمیته دهه فجر در اداره کل شکل گرفته و برنامه‌ها در آن کمیته جمع‌بندی شده است.

مدیرکل ارشاد همدان با اشاره به برنامه‌های مشترک ارشاد در تمام شهرستانها عنوان کرد: برگزاری مراسم عصر شعر و خاطره، برپایی نمایشگاه کتاب، برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی و نمایشگاه عکس، اجرای عمومی نمایش، برگزاری مراسم شبی با قرآن، برگزاری کارگاه خوشنویسی و برگزاری نشست ادبی از جمله برنامه‌هایی است که در همه شهرستان‌ها اجرا می‌شود.

عبادی افزود: برگزاری کنسرت موسیقی سنتی، تجلیل از موسسات قرآنی برتر، برگزاری مراسم عصر شعر انقلاب، تجلیل از هنرمندان پیشکسوت، برگزاری کارگاه مهارت‌های زندگی، رونمایی از کتاب و معرفی ناشر برگزیده نیز از دیگر برنامه‌های شهرستان‌ها در این ایام است.

وی اظهار داشت: جشنواره موسیقی سنتی فجر در روزهای 12 و 13 بهمن ماه جاری بهمن در مجتمع شهید آوینی، برگزاری دهمین دوره استانی جایزه ادبی 18 بهمن به میزبانی تویسرکان نیز از جمله برنامه‌های شاخص فرهنگی در این ایام است.

مدیرکل ارشاد همدان با اشاره به اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در همدان، گفت: در صورت تأیید امسال میزبان این جشنواره بوده و فیلم‌ها از 16 بهمن به روی صحنه می‌رود.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت