معاون ارشاد کهگیلویه و بویراحمد:

برگزاری نمایشگاه کتاب کهگیلویه و بویراحمد نیازمند ۱۶۰ میلیون تومان اعتبار است

عصر نمایشگاه- معاون فرهنگی و مطبوعاتی فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد: ۱۶۰ میلیون تومان اعتبار برای برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی در بهمن ماه امسال نیاز است.

برگزاری نمایشگاه کتاب کهگیلویه و بویراحمد نیازمند ۱۶۰ میلیون تومان اعتبار است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، رضا خردمند امروز در نشست هماهنگی شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان اظهار داشت: پانزدهمین نمایشگاه کتاب که دهه فجر سال گذشته برگزار شد 150 هزار بازدید کننده داشت و 660 میلیون تومان هم بن کتاب فروخته شد.

    وی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب بزرگ‌ترین کار ورویداد فرهنگی در سطح استان است، عنوان کرد: حداقل 160 میلیون تومان اعتبار برای برگزاری این رویداد بزرگ در بهمن ماه امسال  نیاز داریم.

    خردمند با اشاره به اینکه نمایشگاه کتاب فرصتی مناسب برای اشاعه و ترویج ‌فرهنگ کتاب و کتاب خوانی است، ابراز کرد: نمایشگاه‌های کتاب استان که هر ساله برگزار می‌شود مورد استقبال خوب مردم و علاقمندان به کتاب قرار می‌گرفت.

    وی خواستار همکاری و مشارکت همه دستگاه‌های استان در برگزاری مطلوب شانزدهمین نمایشگاه کتاب با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شد و افزود: جامعه‌ای که با کتاب مانوس است فرهنگ غنی تری دارد.

    معاون فرهنگی و مطبوعاتی فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این نمایشگاه از برگزیدگان کتاب سال استان تجلیل می‌شود، بیان کرد: فراخوان آیین انتخاب کتاب سال استان منتشر شده است و نویسندگان بومی می‌توانند آثار خود را در زمینه‌های مختلف با شرایط و مقررات چاپ کتاب به دبیرخانه ارسال کنند.

    وی با اشاره به اینکه نویسندگان و پژوهشگران می‌توانستند آثار خود را تا سوم بهمن ماه امسال  به دبیرخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کنند، عنوان کرد: بررسی و داوری آثار از تاریخ چهارم تا 10 بهمن ماه انجام می‌شود و نویسندگان و پژوهشگران داخلی و خارجی می‌توانند سه نسخه از هر عنوان کتاب‌هایی که از دی ماه سال 94 تاکنون چاپ و به رشته تحریر درآمده است را برای انتخاب کتاب سال به دبیر خانه ارسال کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت