معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

برگزای نمایشگاه کتاب موجب توسعه فرهنگی و اجتماعی در جامعه می‌شود

عصر نمایشگاه- معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برگزای نمایشگاه کتاب موجب توسعه فرهنگی و اجتماعی در جامعه می‌شود.

برگزای نمایشگاه کتاب موجب توسعه فرهنگی و اجتماعی در جامعه می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، فتاح محمدی امروز در نشست هماهنگی شانزدهمین دوره نمایشگاه کتاب کهگیلویه و بویراحمد با بیان تسلیت شهادت جمعی از آتش نشانان فداکار در حادثه ساختمان پلاسکو تهران، اظهار داشت:کار آتش نشانان ایثار از جان برای خدمت به مردم است.

    معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نمایشگاه کتاب علاوه بر ارتقا فرهنگ مطالعه و کتابخوانی مردم تاثیرات و پیامدهای فرهنگی دیگری در پی دارد.

    محمدی با بیان اینکه نمایشگاه بزرگ کتاب فرصتی مناسبی است تا علاوه بر ارتقا برنامه‌های فرهنگی برنامه‌های اجتماعی ارتقا یابد، عنوان کرد: نقش کتاب در پرورش فرهنگ ملی و دینی بی‌بدیل است.

    وی با بیان اینکه نمایشگاه‌های کتاب استان مورد استقبال مردم قرار گرفته است، گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب یک فرصت همگانی است که انتظار می‌روند همه دستگاه‌های اجرایی استان در برگزاری مطلوب این نمایشگاه همکاری و مشارکت کنند.

    محمدی با اشاره به اینکه این نمایشگاه در  بهمن ماه برگزار می‌شود، ابراز کرد: نمایشگاه کتاب رخداد بزرگ فرهنگی استان است که در طلیعه انقلاب اسلامی برگزار می‌شود که در این نمایشگاه غرفه‌ای در خصوص چگونگی ایجاد انقلاب اسلامی برگزار شود.

    معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه مصوبات این نشست توسط دستگاه‌ها پیگیری شود، گفت: نشست‌های مختلف با دستگاه‌ها برگزار و توافق نامه‌هایی در زمینه برگزاری مطلوب نمایشگاه ایجاد شود.

    وی خواستار اطلاع رسانی مطلوب و به موقع از سوی صدا و سیمای استان پیرامون نمایشگاه کتاب شد و افزود: سایر دستگاه‌ها از جمله نیروی انتظامی و آتش نشانی ترافیک و امنیت نمایشگاه را کنترل و مدیریت کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت