معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل اعلام کرد

برگزار شدن ۹۰۱ نمایشگاه کتاب دانش آموزی در استان اردبیل

عصر نمایشگاه- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: امسال در اردبیل ۹۰۱ نمایشگاه کتاب دانش‌آموزی با هزینه یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال در مدارس استان برگزار شده است.

برگزار شدن ۹۰۱ نمایشگاه کتاب دانش آموزی در استان اردبیل
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ، مصطفی کافی در دیدار عوامل موفق هجدهمین نمایشگاه کتاب دانش‌آموزی اردبیل با نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: استان اردبیل با اجرای 901 نمایشگاه با هزینه یک میلیارد و 440 میلیون ریال در مدارس استان با موفقیت نمایشگاه کتاب سال 94 را اجرا کرده است.

    معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: از تعداد 901 نمایشگاه کتاب دانش‌آموزی 662 نمایشگاه در دوره ابتدایی، 150 نمایشگاه دوره نخست متوسطه و 89 نمایشگاه در دوره دوم متوسطه در سطح استان اردبیل برگزار شده است.

    کافی از افزایش 12 درصدی نمایشگاه کتاب دانش‌آموزی در استان خبر داد و افزود: براساس ارزیابی ارسالی از وزارت آموزش و پرورش، استان اردبیل جزو 4 استان برتر کشور در زمینه میزان رشد نسبت به سال قبل محسوب شده است.

    وی با اشاره به کتب به نمایش گذاشته شده در نمایشگاه‌های کتاب دانش‌آموزی در سطح استان بیان کرد: در مجموع 50 هزار و 200 جلد کتاب در این نمایشگاه‌ها در معرض دید دانش‌آموزان قرار گرفت که این کتاب‌ها با تخفیف 20 درصد به دانش‌آموزان ارائه شده است.

    معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: از این تعداد کتاب 38 هزار و 396 جلد کتاب در مدارس ابتدایی، 7 هزار و 800 جلد کتاب در دوره‌های نخست متوسطه و بیش از 4 هزار جلد کتاب نیز در دوره‌های دوم متوسطه به نمایش گذاشته شده است.

    به گزارش تسنیم ،در این دیدار از عوامل موفق نمایشگاه کتاب دانش‌آموزی استان اردبیل با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت