رئیس اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه کشاورزی ازبکستان شرکت می‌کند

عصر نمایشگاه-رئیس اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنایع غذایی، کشاورزی و بسته بندی در ازبکستان خبر داد.

کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه کشاورزی ازبکستان شرکت می‌کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، لهراسب باقری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نمایشگاه با حضور صدها شرکت از 50 کشور جهان از تاریخ 9 الی 11 فروردین 96 به مدت سه روز در تاشکند پایتخت ازبکستان برگزار می‌شود.

    وی عنوان کرد: در این نمایشگاه بیش از 150 شرکت از کشورهای جمهوری اسلامی ایران، بلاروس، بلژیک، آلمان، هلند، دانمارک، اسپانیا، ایتالیا، چین، لتونی، مالزی، لهستان، روسیه، ترکیه، اوکراین، فرانسه، چک، سوئد، کره جنوبی و ازبکستان حضور دارند.

    باقری ابراز کرد: در این نمایشگاه‌های بین‌المللی انواع تجهیزات فرآوری میوه، گوشت، لبنیات، آرد، فن آوری‌های کوچک مورد استفاده در باغداری و باغات انگور، تجهیزات بسته‌بندی، ترکیبات شیمیایی حفاظت از نباتات، دامپزشکی و تاسیس واحدهای گرمایی در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

    رئیس اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بسیاری از شرکت‌های ایرانی که سال های گذشته در این نمایشگاه حضور داشتند هم اکنون در بازارهای جهانی جایگاه خوبی بدست آورده‌اند.

    باقری ضمن دعوت از سرمایه گذاران و شرکت‌های کهگیلویه و بویراحمد برای حضور فعال در این نمایشگاه گفت: حضور شرکت‌هایی از این استان در چنین نمایشگاه‌هایی، سبب ایجاد زمینه همکاری بین این شرکت‌ها و شرکت‌های صاحب نام خارجی می‌شود.

    وی معرفی توانمندی‌ها و پیشرفت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه کشاورزی و غذائی، ارتقاء سطح مبادلات تجاری در جهت توسعه صادرات غیر نفتی، آشنائی شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان با آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی حوزه کشاورزی و غذائی، اشتغال و کارآفرینی، ارتقاء دانش و تبادل اطلاعات بین شرکت کنندگان در نمایشگاه، تشویق و ترغیب تولید کنندگان برای رقابت سالم و هدفمند در عرصه این صنعت و ایجاد فضا برای ارتباط مستقیم تولید کنندگان با مصرف کنندگان را از اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد.

    وی اظهار داشت: همزمان با برگزاری این نمایشگاه، نشست‌های تخصصی جانبی در مباحث موضوعی نمایشگاه توسط متخصصان، کارشناسان و دست اندرکاران صنایع غذایی و کشاورزی دنیا نیز برگزار می‌شود.

    باقری تصریح کرد: علاقه مندان به حضور در این نمایشگاه می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و شرایط حضور در آن به اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت