مدیر کل دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری بیان کرد

بیش از ۸۰ درصد نمایشگاه گردشگری تهران در اختیار بخش خصوصی

عصر نمایشگاه- مدیر کل دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری گفت: نمایشگاه بین المللی گردشگری امسال تهران در ۳۲ هزار متر مربع برگزار می شود که بیش از ۸۰ درصد آن به بخش خصوصی اختصاص دارد.

بیش از ۸۰ درصد نمایشگاه گردشگری تهران در اختیار بخش خصوصی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ، علی باقر نعمتی زرگران در نشست خبری نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران اظهار کرد: در نمایشگاه امسال به طور کلی 414 شرکت حضور دارند که 370 شرکت آن ایرانی و مابقی از شرکت های خارجی هستند.

    وی افزود: 50 درصد ظرفیت نمایشگاه به دفاتر خدمات گردشگری اختصاص دارد که بدین ترتیب 200 دفتر در سه سالن غرفه دارند.
    نعمتی تاکید کرد: نمایندگان و غرفه های بخش دولتی فقط در سالن 38 خواهند بود و برای اولین بار در سالن 35 به همت صندوق احیا، شمایلی از خانه های تاریخی ایرانی در این سالن به نمایش در خواهند آمد.

    وی تصریح کرد: از نظر هزینه سازمان میراث فرهنگی هیچ اعتباری برای برپایی نمایشگاه هزینه نکرده است و تنها با ایجاد بستر و تشویق بخش خصوصی و شرکت های خارجی زمینه سرمایه گذاری را فراهم کرده ایم.
    به گفته نعمتی، نمایشگاه ها نه تنها در ایران بلکه سایر کشورها هم به طور خودگردان تامین هزینه می کنند و هزینه هر نمایشگاه از طریق خود غرفه داران متقاضی دریافت می شود.

    فرهاد امینیان مجری برگزاری نمایشگاه و مدیرعامل شرکت نمایشگاهی تهران نیز در این نشست گفت: برای اطلاع رسانی این نمایشگاه، تیزری ساخته شده است که به تعداد 40 نوبت از طریق صدا و سیما پخش خواهد شد و 10 بیلبورد شهری نیز برای این منظور در نظر گرفته شده است.
    وی ادامه داد: از امروز یکشنبه حدود 600 هزار پیامک تا روز نهایی نمایشگاه به کاربران اپراتورهای مختلف برای تبلیغ ارسال خواهد شد.
    امینیان خاطرنشان کرد: در حاشیه نمایشگاه تهران، نشست های تخصصی گردشگری شامل گردشگری حلال، همایش غذا و گردشگری سلامت برگزار خواهد شد.

    وی تاکید کرد: تعداد سالن های تحت اختیار 9 سالن است که نسبت به سال گذشته 2 سالن بیشتر شده و سالن 38 به سالن ایران و استانهایش، سالن a38 به صنایع دستی، سالن 35 به خانه های تاریخی، سالن 40 و b44 به دفاتر خدمات گردشگریف سالنa31 , b31 به صنایع وابسته، سالن 40 به بخش بین الملل و سالن های b44 و b41 به ترتیب به هتلداری و اکوتوریسم و گردشگری سلامت اختصاص پیدا کرده است.

    گفتنی است ،در نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران فعالان گردشگری بخش خصوصی و دولتی از 16 کشور اسپانیا، تایلند، آذربایجان، ترکیه، روسیه، ویتنام، مالزی، کره جنوبی، یونان، ایتالیا، عمان، چین، عراق، بنگلادش، سوریه و سریلانکا حضور دارند.

    به گزارش ایرنا ،نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران از تاریخ 27 تا 30 بهمن سال جاری برابر با 16 الی 19 فوریه 2016 در فضایی بالغ بر 31000 متر مربع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.این نمایشگاه همه روزه از ساعت 10 صبح الی 18 بع داز ظهر پذیرای علاقه مندان خواهد بود.این نمایشگاه با شعار میهمان ما باشید و تم خانه های ایرانی شروع به فعالیت خواهد کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت