استاندار یزد:

فلسفه برپایی نمایشگاه، فروش کتاب نیست

عصر نمایشگاه- استاندار یزد گفت: فلسفه برگزاری نمایشگاه، فروش کتاب نیست بلکه هدف اصلی آن ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه است.

فلسفه برپایی نمایشگاه، فروش کتاب نیست
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ،سید محمد میرمحمدی در کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان که با محوریت نمایشگاه کتاب برگزار شد بر توسعه فرهنگ کتابخوانی در جامعه تاکید کرد.
    وی نقش رسانه ها در ایجاد این فرهنگ را مهم خواند و اظهار کرد: باید یک تیم رسانه ای قوی در کنار نمایشگاه تشکیل شود تا فضای جامعه را متحول کرده و افکار عمومی را نسبت به کتاب و کتاب‌خوانی متمرکز کند.
    وی خاطر نشان کرد: همچنین کتابهای عرضه در نمایشگاه باید متناسب با نیاز مخاطبان در گروه های سنی مختلف باشد.
    استاندار یزد گفت: نباید بنرها ، تابلوها و بیلوردهای که در سطح شهر در راستای برپایی نمایشگاه کتاب نصب می شود مطالب انها تکراری باشد بلکه باید هریک پیام های متفاوت داشته باشند.
    وی با بیان اینکه کتاب و کتابخوانی موجب رشد یک جامعه می شود خاطر نشان کرد: همچنین باید شرایط عرضه ناشرین خارجی در نمایشگاه فراهم شود تا انها استقبال کنند.
    معاون سیاسی ، اجتماعی و امنیتی استاندار یزد هم با اشاره به رونمایی منشور حقوق شهروندی از سوی رییس جمهوری گفت: یک غرفه در نمایشگاه باید به کتابهای حقوق شهروندی اختصاص یابد.
    محمد علی طالبی با اشاره به برگزاری انتخابات رییس جمهوری و شواری اسلامی شهر و روستا افزود: سطح اگاهی جامعه از وظایف اعضای شواری اسلامی شهر و روستا مطلوب نیست و برپایی این نمایشگاه فرصتی است که در قالب غرفه ای مردم را نسبت به این وظایف آگاه سازیم.
    مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد هم با بیان اینکه نمایشگاه سراسری کتاب اول تا ششم اسفندماه در محل دائمی نمایشگاهها کتاب برگزار می شود افزود: در این نمایشگاه 550 ناشر از سراسر کشور و 70 نمایندگی ناشران خارجی حضور دارند.
    علی غیاثی ندوشن افزود: نمایشگاه یاد شده در قالب 320 غرفه و 75 هزار عنوان کتاب در زمینه های مختلف با تخفیف 40 درصد در معرض دید عموم قرار می گیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت