مدیرکل ارشاد قزوین:

نمایشگاه کتاب اسفندماه در استان قزوین برپا می‌شود

عصر نمایشگاه- مدیرکل ارشاد استان قزوین از برپایی نمایشگاه کتاب در استان قزوین خبر داد.

نمایشگاه کتاب اسفندماه در استان قزوین برپا می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، اکبر اسکندری‌نژاد امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد اظهار داشت: فضای حاکم در شهر در نخستین روز‌های انتصاب بنده به سمت مدیرکل ارشاد استان در وضعیت غیرفرهنگی بود.

    وی افزود: در آغازین روزهای مدیریت خود در این سمت دغدغه غیرفرهنگی بودن استان را داشتم که با همکاری دوستان توانستیم فضای فرهنگی استان را به سمت ساحلی آرام هدایت کنیم.

    مدیرکل ارشاد استان قزوین گفت: برخی از فعالیت‌های فرهنگی به طور موفقت تعطیل شده بود، در اولویت برنامه‌های فرهنگی قرار گرفت که با پیگیری‌های صورت گرفته توانستیم این موارد را فعال کنیم.

    اسکندری‌نژاد بیان کرد: از جمله پیگیری این برنامه‌ها می‌توان به برپایی نمایشگاه کتاب در اسفندماه سال جاری اشاره کرد.

    وی خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات صورت گرفته برای تکریم جایگاه کتاب و نشر استانی، انتخاب کتاب استانی است که باید یا نویسنده آن قزوینی باشد و یا اینکه موضوع کتاب نوشته شده در مورد قزوین باشد برگزار می‌شود.

    مدیرکل ارشاد استان قزوین عنوان کرد: بودجه مربوط به فرهنگ و ارشاد در اواخر سال تخصیص می‌یابد به همین علت بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی این اداره در 6 ماه پایانی سال برگزار می‌شود.

    وی با بیان اینکه در شهرستان‌های استان قزوین نیز جشنواره و برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است تصریح کرد: در شهرستان‌های آبیک، البرز، تاکستان، بوئین‌زهرا و آوج نیز جشنواره عکس انقلاب، طنز خیابانی، شب شعر و دیگر موارد در دهه فجر در نظر گرفته شده است.

    اسکندری‌نژاد ادامه داد: شورای فرهنگ نیز که در زمانی غیرفعال بود با رایزنی‌های صورت گرفته از هفته گذشته شروع به فعالیت کرد.

    وی اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته و تخصیص اعتبار ملی می‌توانیم بیش‌از 50 درصد پروژه تالار وحدت را تا پایان دولت یازدهم به پایان برسانیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت