رئیس اداره ارشاد دماوند:

سومین نمایشگاه کتاب شهرستان دماوند در دهه فجر برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- رئیس اداره ارشاد شهرستان دماوندگفت: سومین نمایشگاه کتاب شهرستانی با ۵۲ غرفه در شهرستان دماوند به مناسبت دهه فجر با مشارکت شهرداری دماوند و همکاری شهرداری‌ها و ادارات آموزش و پرورش دماوند و رودهن برگزار می‌شود.

سومین نمایشگاه کتاب شهرستان دماوند در دهه فجر برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، محمود مقدم اظهار داشت: دهه فجر نشان‌دهنده مقاومت ملت ایران در برابر مبارزه با ظلم و استکبار و تلاش برای رسیدن به استقلال و آزادی در سایه رهنمودهای اسلامی است.

    وی ادامه داد: اداره فرهنگ و ارشاد و سایر اداره‌های مربوطه وظیفه دارند تا گرامیداشت مراسم‌های دهه فجر را به بهترین نحو برگزار کنند، که این موضوع در شورای فرهنگی عمومی شهرستان نیز به بحث گذاشته شده است.

    رئیس اداره ارشاد شهرستان دماوند بیان کرد: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن از اهمیّت خاصی برخوردار است و باید با شور و هیجان بیشتری برگزار شود؛ اما با توجه به برخورد این روز با شهادت حضرت زهرا(ع) باید تناسب برگزاری برنامه‌ها رعایت شود.

    مقدم با اشاره به برنامه‌های این اداره در دهه فجر گفت: اجرای برنامه تئاتر در دماوند، کنسرت سنتی گروه چریکه در رودهن و برگزاری نمایشگاه کتاب از مهّم‌ترین برنامه‌های اداره ارشاد شهرستان دماوند در دهه مبارک فجر است.

    وی تصریح کرد: نمایشگاه کتاب امسال برای سه دوره متوالی در دهه فجر در شهرستان دماوند با موضوعات مختلفی از جمله مطبوعات و خبرگزاری‌ها، بازی‌های فکری، آموزشی و دانشگاهی، ورزشی، علمی، انجمن‌های هنری، دفاع مقدس، عفاف و حجاب از تاریخ 13 بهمن ماه آغاز و تا 19 بهمن سال جاری برگزار می‌شود.

    رئیس اداره ارشاد شهرستان دماوند همچنین اظهار داشت: یکی از مهّم‌ترین غرفه‌های این نمایشگاه، غرفه معرفی مکان‌های گردشگری شهرستان دماوند و معرفی مؤلفان محلی است که با مشارکت شهرداری دماوند و همکاری آموزش و پرورش، امور کتابخانه‌ها و سایر شهرداری‌های شهرستان دماوند در سالن ورزشی شهدای شهرک امامیه برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت