با عنوان Iran Smart Tech(IST ۲۰۱۷) ؛

نخستین جشنواره و نمایشگاه محصولات و خدمات هوشمند ایران برگزار می شود

عصر نمایشگاه- نخستین جشنواره و نمایشگاه بین المللی فناوری های هوشمند با عنوان Iran Smart Tech(IST ۲۰۱۷) در نیمه اول سال ۱۳۹۶ در تهران برگزار می شود .

نخستین جشنواره و نمایشگاه محصولات و خدمات هوشمند ایران برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایلنا، حمید باقرنژاد دبیر نمایشگاه گفت: این رویداد که بزرگترین گردهمایی مبتکرین و مخترعین،کارآفرینان، سرمایه گذاران ،شرکت های دانش بنیان ،متخصصین و پژوهشگران فناوری های هوشمند  محسوب می شود در دو قسمت جشنواره و نمایشگاه اجرا می گردد.

    در بخش جشنواره علاقمندان می توانند در دو بخش ایده،طرح و یا اختراع تجاری سازی نشده و محصول و یا خدمات فناوری های هوشمند تجاری سازی شده شرکت نموده و پس از ارزیابی در بخش برترین ها با همگروهان خود رقابت و درصورت تایید کمیته داوران مدال برترین های فناوری های هوشمند را دریافت نمایند. مبتکرین و نوآورانی که تاکنون نتوانسته اند ایده،طرح و یا محصول خود را تجاری سازی نمایند می توانند پس از تایید علمی کمیته داوران در نمایشگاه Iran Smart Tech(IST 2017)   حضور بعمل آورند و از فرصت های موجود جهت جذب سرمایه گذار و تجاری سازی ایده،محصول و یا خدمات خود استفاده نمایند.

    شرکت های دانش بنیان داخلی و خارجی علاوه بر شرکت  در بخش برترین های فناوری های هوشمند جشنواره و رقابت با یکدیگر در نمایشگاه 3 روزه ایران اسمارت تک دستاورده های خود را به معرض دید عموم در می آورند.

    برخی از اهداف این جشنواره و نمایشگاه عبارتند از شناسایی و معرفی فعالان حوزه فناوری های هوشمند(علی الخصوص شهر هوشمند)،تجلیل از برترین های حوزه فناوری های هوشمند،هدایت و حمایت مادی و معنوی فعالان حوزه فناوری های هوشمند،توسعه و ترویج گفتمان هوشمند سازی و ایجاد شهر های هوشمند در کشور و بستر سازی به جهت انتقال فناوری های نوین به داخل کشور می باشد.

    این جشنواره و نمایشگاه با همت مرکز نوآوری و پارک فناوری شهرداری تهران،دپارتمان ترویج فناوری های نوین  تعاونی هنرمندان جوان،موسسه مهنا  وحمایت  ستاد های فناوری های نوین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت