با حضور ۱۱۰ شرکت کننده داخلی وخارجی؛

عرضه فناوری های تازه در نمایشگاه قیر و آسفالت تهران

عصر نمایشگاه- هشتمین نمایشگاه قیر وآسفالت وماشین آلات وابسته با حضور ۱۱۰ شرکت کننده داخلی وخارجی گشایش یافت .

عرضه فناوری های تازه در نمایشگاه قیر و آسفالت تهران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از آریا ، مریم توکلی مدیر اجرایی نمایشگاه با اشاره به معرفی محصولات جدید گفت : در این دوره از نمایشگاه جدیدترین تکنولوژی ها در زمینه قیر، آسفالت ، عایقها وماشین آلات راه سازی ارائه شده است.

    وی ارائه محصولات نانو را از دیگر بخشهای ویژه این نمایشگاه دانست وادامه داد: فناوری نانو در صنعت آسفالت ، انواع عایق صوتی ، رطوبتی و دستگاه های پخش آسفالت به کار رفته است.

    توکلی گفت: بهبود و ارتقای کیفیت این محصولات در کشور از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

    با هدف معرفی توانمندی متخصصان ایرانی در تولید  قیر سبز سازگار با محیط زیست ، تاثیر عملکرد نانو در صنعت قیر و آسفالت و بازیافت آسفالت ، هشتمین نمایشگاه بین المللی قیر ، آسفالت ،‌عایق و ماشین آلات وابسته امروز  برگزار می شود.

    در این نمایشگاه  یکصد تولیدکنندگان داخلی و شرکت های خارجی از ترکیه ، آلمان ، چین و  نیوزیلند ، آخرین توانمندی های خود در زمینه انواع قیر و آسفالت پلیمری و رنگی، ماشین آلات پخش قیر و آسفالت،انواع دستگاههای سنگ شکن و پلنت کارخانه های آسفالت و قطعات آنها ، انواع عایق های ساختمانی، دستگاههای لکه گیری و آسفالت سطحی،ماشین آلات راهسازی،انواع پوشش های حفاظتی و آب بندی ، کیسه های بسته بندی قیر ، ذخیره سازی ،حمل و نقل فرآورده های نفتی و پتروشیمی و تجهیزات وابسته ، در معرض بازدید متخصصان قرار می دهند .

    افزایش 20 در صدی مشارکت کنندگان و توجه به توان متخصصان جوان کشور در صنعت قیر ،‌آسفالت و عایق از مهم ترین شاخص های هشتمین نمایشگاه بین المللی قیر ، آسفالت ،‌ عایق و ماشین آلات وابسته است که از امروز پنجم تا هشتم بهمن در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

    با توجه به حضور هیئتهای تجاری  بازرگانی از کشورهای مختلف، نشست و میزگردهای تخصصی با هدف افزایش صادرات ،‌ استفاده از تکنولوژی های روز دنیا  و  ایجاد رقابت در بازار برگزار می شود که می توان به عرضه توانمندی متخصصان ایرانی در تولید  قیر سبز سازگار با محیط زیست ، تاثیر عملکرد نانو در صنعت قیر و آسفالت و بازیافت آسفالت ، اشاره کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت