مسؤول بسیج سازندگی کردکوی خبر داد

برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در کردکوی

عصر نمایشگاه- مسؤول بسیج سازندگی شهرستان کردکوی از برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی به‎مناسبت دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در کردکوی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، محمد لشکربلوکی پیشاپیش با گرامیداشت دهه فجر، اظهار کرد: با توجه به اینکه دهه فجر، دهه نویدبخشی برای ملت ایران در همه عرصه‎ها است بسیج سازندگی طبق شیوه هر ساله برخی برنامه‎های شاخص را در دهه فجر به صورت اختتامیه و یا افتتاحیه به نمایش می گذارد.

    وی گفت: با وجود اینکه ایران در شرایط تحریم اقتصادی و هجمه‎های فرهنگی دشمن قرار دارد اما نتایج مناسبی حاصل شده است، از طرفی با تأسی از فرامین مقام معظم رهبری که فرمودند اقدامات و کارهای خوب را به مردم نشان دهید دهه فجر بهترین فرصت و بستر برای نمایش کارها در حوزه‎های مختلف اقتصادی، فرهنگی و محرومیت‎زدایی است.

    * اجرای 5 برنامه محوری و شاخص در دهه فجر

    مسؤول بسیج سازندگی شهرستان کردکوی با بیان اینکه بسیج سازندگی کردکوی برای دهه فجر امسال پنج برنامه محوری و شاخص دارد، افتتاح دو عرصه‎ اقتصاد مقاومتی، افتتاح دو عرصه محرومیت‎زدایی و اختتامیه اردوهای جهادی و برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی را از جمله برنامه‎های محوری بسیج سازندگی این شهرستان در دهه فجر برشمرد.

    لشکربلوکی از افتتاح عرصه اقتصاد مقاومتی پرورش ماکیان و افتتاح خانه محروم در 18 بهمن‎ماه جاری در روستای سالیکنده کردکوی خبر داد و بیان کرد: خانه محروم که توسط گروه جهادی شهید اشرفی‎اصفهانی طی سه الی چهار ماه ساخته شد در دهه فجر افتتاح می‎شود.

    وی افتتاح عرصه اقتصاد مقاومتی کارگاه تولید چیپس میوه در عرصه صنایع تبدیلی را از دیگر برنامه‎های دهه فجر عنوان کرد و گفت: این کارگاه که با مدیریت «زینب حسینی» بانوی بسیجی اهل کردکوی راه‎اندازی می‎شود در 20 بهمن‎ماه جاری به صورت ناحیه‎ای افتتاح خواهد شد.

    مسؤول بسیج سازندگی شهرستان کردکوی اختتامیه اردوی جهادی روستای غلام‎آباد را از دیگر برنامه‎های دهه فجر برشمرد و متذکر شد: اردوی جهادی روستای غلام‎آباد علاوه‎بر اجرای برنامه‎های فرهنگی و آموزشی، ساخت سرویس بهداشتی برای مسجد روستا را نیز انجام داد که روز 20 بهمن‎ماه جاری افتتاح این عرصه محرومیت‎زدایی و اختتامیه اردو جهادی به طور همزمان برگزار می‎شود.

    لشکربلوکی از برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی به‎مناسبت دهه فجر در شهرستان کردکوی خبر داد و تصریح کرد: مهم‎ترین برنامه‎ای که ثمره تلاش‎ها و پرداخت تسهیلات برای عرصه‎های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی را نشان می‎دهد، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی است.

    وی اذعان کرد:  نمایشگاه اقتصاد مقاومتی به دبیری بخشداری کردکوی و با مشارکت سپاه پاسداران و برخی ادارات این شهرستان اعم از اداره صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و فنی و حرفه ای از تاریخ 16 تا 22 بهمن‎ماه جاری در محل کمپ روستای النگ شهرستان کردکوی برگزار می‎شود.

    مسؤول بسیج سازندگی شهرستان کردکوی با بیان اینکه سپاه کردکوی در نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در دهه فجر هشت غرفه دارد، یادآور شد: گیاهان دارویی، گل و گیاهان زینتی، مرغ سبز، بلدرچین، کبک زنده، عسل و قارچ از جمله غرفه‎های سپاه کردکوی در نمایشگاه اقتصاد مقاومتی است که کارآفرینان این عرصه‎ها، تولیدات خود را برای عرضه و فروش در این نمایشگاه به نمایش می‎گذارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت