ساخت سالن نمایشگاهی با مصالح داخلی؛

بازدیدشهردار مشهد از روند احداث سالن نمایشگاهی خلیج فارس

عصر نمایشگاه- شهردار مشهد از روند احداث سالن نمایشگاهی خلیج فارس که با مصالح داخلی و بر اساس سیاست های اقتصاد مقاومتی در حال ساخت است، بازدید کرد.

بازدیدشهردار مشهد از روند احداث سالن نمایشگاهی خلیج فارس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ، نمایشگاه بین المللی مشهد که خود را برای میزبانی رویداد های بزرگ نمایشگاهی در دوران پساتحریم آماده می کند، به منظور افزایش فضای مسقف نمایشگاهی، اقدام به احداث سالن نمایشگاهی خلیج فارس نموده است.

    در همین زمینه عصر روز گذشته، سید صولت مرتضوی، شهردار مشهد مقدس و نیز انتظاری هروی ریاست شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، از روند احداث این سالن بازدید و آخرین وضعیت این پروژه و میزان پیشرفت آن را بررسی و از اقدامات انجام شده، تقدیر و تشکر نمودند.

    محمد جواد حمید مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد در این زمینه اظهارداشت: با عنایت به اینکه در برگزاری نمایشگاه های بزرگ با مشکل کمبود فضا روبرو هستیم، از این رو احداث سالن خلیج فارس را آغاز نموده ایم.

    وی افزود: با احداث این سالن، علاوه بر رفع کمبود فضا، به ظرفیت تقویم نمایشگاهی نیز با تعریف عناوین جدید افزوده خواهد شد.

    حمید با بیان اینکه سالن خلیج فارس به صورت قرینه سالن عطار و در راستای طرح جامع توسعه سالن ها در حال ساخت است، گفت: این سالن دارای زیربنای 4600 متر مربع سالن مفید نمایشگاهی و4000 مترمربع فضاهای جنبی شامل لابی، سالن همایش، فضای اداری و کافی شاپ، موتورخانه و سرویس بهداشتی خواهد بود.

    وی خاطرنشان کرد: سالن خلیج فارس، دارای اسکلت تمام فلزی است که کلیه ستون های آن در اطراف اجرا و در وسط فاقد ستون خواهد بود. همچنین ارتفاع ستون ها 10 متر پیش بینی شده که در تاج به 13 متر نیز  می رسد و این امر، باعث می شود هرگونه غرفه سازی تا دو طبقه امکان پذیر باشد.

    مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های شهرداری مشهد و شورای اسلامی شهر مشهد، اظهارداشت: این سالن که پیش بینی می شود حدود 70 میلیارد ریال هزینه ساخت داشته باشد، امیدواریم در آینده ای نزدیک به صورت کامل به بهره برداری برسد.

    گفتنی است ،مساحت نمایشگاهی در حال بهره برداری نمایشگاه بین المللی مشهد در حال حاضر،  30 هزار متر مربع فضای مسقف نمایشگاهی، 20 هزار مترمربع فضای باز نمایشگاهی و 80 هزار مترمربع فضای سبز می باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت