مدیر کل آموزش و پرورش کرمان اعلام کرد:

برپایی ۲۸۶ نمایشگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس کرمان

عصر نمایشگاه- مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در سال تحصیلی جاری تاکنون ۲۸۶ نمایشگاه سیار پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس استان بر پا شده است.

برپایی ۲۸۶ نمایشگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس کرمان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا ، محمد محسن بیگی در نشست کارگروه پیشگیری از آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش استان کرمان به راه اندازی نمایشگاه دائمی پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مجتمع فرهنگی – ورزشی سعادت کرمان نیز اشاره کرد و افزود: نمایشگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی توسط کارکنان ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان در حاشیه محل برگزاری نماز جمعه،  مساجد و حسینیه ها برپا می شود.
    وی با بیان اینکه آموزش و پرورش نقش موثری  در پیشگیری از آسیب های اجتماعی دارد بر همکاری همه ی نهادهای دولتی  و غیر دولتی در راستای تحقق این مهم با دستگاه تعلیم و تربیت تاکید کرد.
    محسن بیگی از آموزش مهارت های اجتماعی خود آگاهی، تصمیم گیری و دوست یابی به تمامی دانش آموزان پایه ششم دوره ابتدایی خبر داد و تصریح کرد: مهارت های جرأت مندی، حل مسأله و شناخت رفتار های پر خطر به دانش آموزان پایه نهم متوسطه دوره اول در راستای پیشگیری از اعتیاد آموزش داده می شود.
    مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به آموزش مهارت های مدیریت عواطف و هیجانات در دوره بلوغ، خودمراقبتی و عفاف و حجاب ویژه تمامی دانش آموزان دختر و پسر پایه هفتم متوسطه دوره اول نیز اشاره کرد.
    محمد محسن بیگی با بیان اینکه مهارت های تاب آوری در رویدادهای ناگوار به دانش آموزان خانواده های در معرض خطر طلاق یا طلاق آموزش داده می شود گفت: به دانش آموزان خانواده های طلاق خدمات توانمند سازی و حمایت های روانی و اجتماعی توسطه مراکز مشاوره آموزش و پرورش نیز ارائه می شود.
    وی خاطر نشان کرد: کارگاه آموزش مهارت های زندگی، سبک های فرزند پروری و پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر به خانواده های سالم و در معرض خطر ویژه 166 هزار 52 نفر از اولیاء دانش آموزان برگزار شده است.
    یادآور می شود، در نشست کارگروه پیشگیری از آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش استان کرمان در چارچوب« سند تقسیم کار ملی کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی» با حضور مدیر کل امور اجتماعی استانداری برگزار شد .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت