مدیر نمایشگاه اشتغال پایدار و امید ماندگار استان گلستان خبر داد

برگزاری نمایشگاه اشتغال پایدار و امید ماندگار در گرگان

عصر نمایشگاه- مدیر نمایشگاه اشتغال پایدار و امید ماندگار استان گلستان از برگزاری نمایشگاه اشتغال پایدار و امید ماندگار در شهرستان گرگان خبر داد و گفت: این نمایشگاه از ۱۰ لغایت ۱۴بهمن ماه جاری در جنب تالار فخرالدین اسد گرگانی برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه اشتغال پایدار و امید ماندگار در گرگان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، محمدمهدی خالقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه اشتغال پایدار و امید ماندگار از امروز به مدت پنج روز در جنب تالار فخرالدین اسعد گرگانی شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

    وی با تاکید بر اینکه جوانان گلستانی در نمایشگاه اشتغال پایدار و امید ماندگار شرکت کنند، تصریح کرد: این نمایشگاه به همت اداره آموزش فنی و حرفه‌ای، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صندوق کارآفرینی امید، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان و میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گرگان برگزار می‌شود.

    مدیر نمایشگاه اشتغال پایدار و امید ماندگار استان گلستان ابراز کرد: هدف از برگزاری نمایشگاه اشتغال پایدار و امید ماندگار این است که توانمندی‌های حوزه اشتغال جوانان شهرستان گرگان را در 36 غرفه در این نمایشگاه به نمایش بگذاریم.

    خالقی با بیان اینکه نمایشگاه اشتغال پایدار و امید ماندگار از امروز فعالیت خود را آغاز کرده است، تاکید کرد: شهروندان گلستانی می‌توانند از امروز ساعت 15 الی 20 از این نمایشگاه بازدید کنند.

    وی با بیان اینکه نمایشگاه اشتغال پایدار و امید ماندگار از 10 الی 14 بهمن‌ماه جاری دایر است، اذعان کرد: این نمایشگاه شامل 36 غرفه است که افراد توانمندی‌های خود را در حوزه اشتغال جوانان به نمایش گذاشتند که از جمله می‌توان به صنایع دستی، گل و گیاه، کیف‌دوزی، گیاهان دارویی، شیرینی‌پزی، نگارگری و گلیم‌بافی اشاره کرد.

    * هنرهای دستی و تجسمی در نمایشگاه اشتغال پایدار و امید ماندگار به نمایش گذاشته شد

    مدیر نمایشگاه اشتغال پایدار و امید ماندگار استان گلستان با اشاره به اینکه شرکت‌های تعاونی ما در نمایشگاه اشتغال پایدار و امید ماندگار حضور دارند، افزود: در این غرفه‌ها هنرهای دستی و تجسمی نیز موجود است که به عنوان مثال می‌توان به خوشنویسی، منبت‌کاری، معرق‌کاری، سنگ و قلاب‌بافی و زیورآلات اشاره کرد.

    خالقی تاکید کرد: کارآفرینان جوان شهرستان گرگان توانمندی‌های خود را در زمینه اشتغال و با استفاده از تسهیلات اشتغالزایی توانستند یک محصول را تولید کنند و در این نمایشگاه ارائه دهند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت