فرماندار شاهرود :

راه اندازی غرفه های نمایشگاه نوروزی به بخش خصوصی واگذار شود

عصر نمایشگاه- فرماندار شاهرود گفت: برپایی غرفه های نمایشگاه سوغات و صنایع دستی نوروز به بخش خصوصی واگذار شده و باید با کیفیت و یک دست باشند.

راه اندازی غرفه های نمایشگاه نوروزی به بخش خصوصی واگذار شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، سید محمدرضا هاشمی در نشست کمیته نمایشگاه صنایع دستی و سوغات شاهرود، با تاکید بر ضرورت افزایش کیفیت نمایشگاه نوروز 96 نسبت به دو سال گذشته، بیان کرد: غرفه داران باید از میان افراد دارای صلاحیت انتخاب شوند چرا که آنان معرف شهر خود هستند و مسافران بر اساس رفتار و گفتار آنان نسبت به شهرستان قضاوت می کنند.
    وی افزود: فضای نمایشگاه باید برای مسافران و شهروندان با نشاط باشد و به این منظور می توان برنامه های جانبی مانند موسیقی سنتی با حضور گروه های هنری شهرستان برگزار کرد.
    معاون استاندار سمنان با بیان اینکه این نمایشگاه فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت های شهرستان به مسافران است، افزود: علاوه بر این، فرصتی برای زائران امام علی ابن موسی ارضا(ع) فراهم کرده و ضمن افزایش ماندگاری مسافران نوروزی در شاهرود، کاهش تصادفات جاده ای را نیز در پی خواهد داشت.
    هاشمی ادامه داد: برپایی نمایشگاه نوروزی گامی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است و اشتغال کوتاه مدتی برای شهروندان فراهم می کند.
    رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری شاهرود نیز در این نشست گفت: نمایشگاه نوروزی سوغات و صنایع دستی شاهرود 40 غرفه داشته و در همان مکان سال پیش در میدان الغدیر برگزار می شود.
    حمیدرضا حسنی افزود: هنرمندان شهرستان در اولویت واگذاری غرفه ها هستند و اداره بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهرود نیز می توانند افراد تحت پوشش خود را برای دریافت غرفه معرفی کنند.
    پارسال50 هزار نفر از نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات نوروزی شاهرود بازدید کردند که بیش از شش میلیارد ریال کالا نیز به فروش رفت.
    نمد ابرسج، دست‌بافته‌های سنتی کلاته خیج، جاجیم مجن، گلیم رضا آباد خوارتوران، سفال، سرامیک، معرق چوب و ظروف مسی بخشی از صنایع دستی شهرستان هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت