نایب رئیس شورای فرهنگی مجتمع گاز پارس جنوبی:

نمایشگاه بزرگ کتاب در مجتمع گاز پارس جنوبی افتتاح می‌شود

عصر نمایشگاه- نایب رئیس شورای فرهنگی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: همزمان با آغاز ایام‌الله دهه فجر نمایشگاه بزرگ کتاب با ۸ هزار عنوان در مجتمع گاز پارس جنوبی افتتاح می‌شود.

نمایشگاه بزرگ کتاب در مجتمع گاز پارس جنوبی افتتاح می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، علی بیاتی در نشست با خبرنگاران در عسلویه با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های فرهنگی در منطقه پارس جنوبی از اولویت برنامه‌ها است، اظهار داشت: در این راستا برنامه‌های متنوع فرهنگی در این منطقه صنعتی و گازی تدوین شده است.

    وی از افتتاح نمایشگاه بزرگ کتاب در منطقه پارس جنوبی خبر داد و تصریح کرد: در این راستا همزمان با آغاز دهه مبارک فجر بزرگ‌ترین نمایشگاه کتاب با 8 هزار عنوان در مجتمع گازی پارس جنوبی افتتاح می‌شود.

    نایب رئیس شورای فرهنگی مجتمع گاز پارس جنوبی هدف از اجرای این طرح را ارتقای سطح مطالعات کارکنان پارس جنوبی دانست و افزود: نمایشگاه بزرگ کتاب در مجتمع گاز پارس جنوبی به منظور ارتقاء اطلاعات و دانش کارکنان و افزایش روحیه و فرهنگ کتاب‌خوانی از 12 بهمن در محل ساختمان ستاد و پس از آن نیز در شهرک پارس جم گشایش می‌یابد.

    بیاتی از پرداخت کمک هزینه خرید کتاب ویژه کارکنان مجتمع گازی پارس جنوبی خبر داد و گفت: با آغاز نمایشگاه کتاب به کارکنان رسمی، پیمانی و قرارداد مستقیم کمک هزینه‌ خرید کتاب‌های مورد نیاز پرداخت می‌شود.

    وی با بیان موضوعات کتاب‌های ارائه شده در نمایشگاه گفت: نمایشگاه بزرگ کتاب در موضوعات مختلف از قبیل مذهبی، روانشناسی، تاریخ، ادبیات، کودک و نوجوان، فنی و مهندسی، هنر و موضوعات عمومی ارائه می‌شود.

    نایب رئیس شورای فرهنگی مجتمع گاز پارس جنوبی خاطرنشان کرد: کتاب‌های کاربردی که در صنعت نفت و گاز مورد نیاز کارکنان و متخصصان است در این نمایشگاه که از لحاظ تنوع و کیفیت در بالاترین سطح قرار دارد عرضه می‌شود.

    بیاتی، افزود: امیدواریم برگزاری این نمایشگاه، گامی رو به جلو در راستای اعتلا و توسعه فرهنگ کتاب خوانی و افزایش سرانه مطالعه در مجتمع گاز پارس جنوبی باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت