مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان:

توانمندی زنان ارزش آفرین در نمایشگاه تولیدات مشاغل خانگی همدان ارائه می شود

عصر نمایشگاه- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان هدف از برگزاری نمایشگاه تولیدات مشاغل خانگی را ارائه توانمندی‌های زنان ارزش آفرین به ویژه زنان سرپرست خانوار دانست و گفت: به شرکت کنندگان در این نمایشگاه، تسهیلات ۲ میلیون تومانی اعطا می‌شود.

توانمندی زنان ارزش آفرین در نمایشگاه تولیدات مشاغل خانگی همدان ارائه می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا ، احمد توصیفیان اظهار کرد: به منظور جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و بالا بردن سطح درآمد این قشر از جامعه، این نمایشگاه برگزار شده که فرصت مناسبی برای حضور زنان و رونق و معرفی کسب و کارهای خانگی است.

    وی یادآور شد: نمایشگاه تولیدات مشاغل خانگی همدان با ارائه 60 غرفه به بانوان شاغل در بخش مشاغل خانگی برگزار شده است.

    وی با بیان اینکه 30 درصد از هزینه واقعی غرفه‌ها از شرکت کنندگان اخذ شده است، افزود: در انتهای این نمایشگاه به هر یک از شرکت‌کنندگان تا سقف 2 میلیون تومان تسهیلات با بهره 4 درصد اعطا می‌شود.

    توصیفیان با اشاره به اینکه این تسهیلات با هدف کمک هزینه حمایتی از شرکت‌کنندگان تخصیص داده شده است، تصریح کرد: تسهیلات به کلیه بانوان سرپرست خانوار و افرادی که مجوز مشاغل خانگی داشته و در این نمایشگاه حضور دارند، می‌شود.

    وی همچنین از حضور 5 شرکت تعاونی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: اعطای این تسهیلات که با کمترین میزان وثایق درنظر گرفته شده است تا مشوق خوبی برای  شرکت بانوان در این نمایشگاه باشد.

    مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان هدف از برگزاری نمایشگاه تولیدات مشاغل خانگی بانوان همدانی را ارائه توانمندی‌های زنان ارزش‌آفرین به‌ویژه زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و بالا بردن سطح درآمد آنها دانست و گفت: این نمایشگاه که با همکاری مشترک اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برگزار شده، فرصت مناسبی برای حضور زنان سرپرست خانوار، رونق و معرفی کسب و کارهای خانگی است.

    صندوق کارآفرینی امید با پرداخت تسهیلات از مشاغل خانگی حمایت می‌کند

    مدیر صندوق کارآفرینی امید استان همدان نیز در این‌باره به ایسنا گفت: شرکت در اینگونه نمایشگاه‌ها‌، عرضه محصولات و تولیدات موجب افزایش فروش و بالا رفتن سطح تقاضا و حمایت از تولیدکنندگان می‌شود.

    محسن علی افروخته با بیان اینکه به منظور حمایت از تولیدکنندگان و شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه درنظر داریم به آنها تسهیلات کم‌بهره اعطا کنیم، افزود: بسته به نوع نمایشگاه‌هایی که برگزار می‌شود اعم از استانی، ملی و بین‌المللی، براساس تفاهمنامه‌ای که با برگزار کننده این نمایشگاه و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی منعقد شده، تسهیلاتی تا سقف 2 میلیارد تومان پرداخت می‌شود.

    وی سقف تسهیلات برای شرکت در نمایشگاه‌های ملی و بین المللی را نیز اعلام کرد و گفت: صندوق کارآفرینی امید از واحدهای تولیدی حمایت دائمی داشته و به شرکت‌کنندگان در نمایشگاه‌های بین‌المللی تا سقف 5 میلیون تومان تسهیلات با بهره 4 درصد اعطا می‌کند.

    نمایشگاه تولیدات مشاغل خانگی زنان ارزش آفرین همدان از 10 تا 15 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی همدان برپاست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت