در فروشگاه تعاونی روستایی سمنان ؛

نمایشگاه توانمندی زنان روستایی و عشایر سمنان به مناسبت دهه فجر آغاز شد

عصر نمایشگاه- در اولین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، نمایشگاه توانمندی های زنان روستایی و عشایر استان سمنان، در فروشگاه تعاونی روستایی مرکز استان آغاز به کار کرد.

نمایشگاه توانمندی زنان روستایی و عشایر سمنان به مناسبت دهه فجر آغاز شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به آغاز به کار نمایشگاه توانمندی های زنان روستایی و عشایر استان سمنان، افزود: این نمایشگاه دارای 16 غرفه است و تا 22 بهمن ادامه دارد.
    سیدحسن میرعماد ادامه داد: یکی از مشکلات اصلی روستاییان بازاریابی و عرضه محصولات تولیدی آن ها است که با برگزاری این نمایشگاه، این مشکل تا حدود زیادی حل خواهد شد.
    وی اضافه کرد: در استان سمنان 18 صندوق خرد روستایی وجود دارد که با تلاش ها و فعالیت های انجام شده تا پایان سال 95 این تعداد به 25 صندوق خرد می رسد.
    رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: استان سمنان در طرح توانمندسازی جوامع محلی به عنوان نمونه کشوری انتخاب شده است از این رو برنامه ها ، فعالیت ها و کلاس های آموزشی مختلف برای توانمندسازی روستاییان و ترویج بیشتر مشاغل خانگی انجام می شود.
    در این نمایشگاه تولیدات زنان روستایی و عشایری استان سمنان از خوراک، پوشاک، صنایع دستی و در حوزه تعاونی به نمایش درآمده و برای فروش عرضه می شود.
    در دهه فجر 95 در استان سمنان 485 طرح با بیش از هفت هزار و 270 میلیارد ریال بهره برداری و عملیات اجرایی 64 طرح با بیش از 2 هزار و 200 میلیارد ریال آغاز می شود.
    همزمان با دهه فجر 95 در شهرستان سمنان 83 طرح با یک هزار و 362 میلیارد و 875 میلیون ریال افتتاح و عملیات اجرایی 16 طرح با بیش از یک هزار و 800 میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.
    از 83 طرح افتتاح شده در دهه فجر امسال در شهرستان سمنان 79 طرح با 924 میلیارد و 975 میلیون ریال مربوط به بخش عمرانی و چهار طرح با 437 میلیارد و 900 میلیون ریال مربوط به طرح های اقتصادی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت