وزارت ارشاد اعلام کرد

تقدیر دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه از برگزاری نمایشگاه کتاب قم

عصر نمایشگاه- آیت‌الله مقتدایی دبیر شورایعالی حوزه‌های علمیه در بازدید از نمایشگاه کتاب قم از برگزاری این نمایشگاه توسط وزارت ارشاد قدردانی کرد.

تقدیر دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه از برگزاری نمایشگاه کتاب قم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ، همایون امیرزاده مشاور اجرایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز یکشنبه از یازدهیمن نمایشگاه کتاب استان قم بازدید و با آیت الله مقتدایی دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه کل کشور گفت و گو کرد.

    آیت‌الله مقتدایی دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه که در آخرین روز برگزاری از این نمایشگاه بازدید می کرد، در دیدار با همایون امیرزاده مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی ضمن تقدیر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری نمایشگاه کتاب در استان قم گفت: قم مرکز اسلام است و برگزاری نمایشگاه در این شهر نقش مهمی در بالا بردن میزان آگاهی مردم دارد.

    وی افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با برگزاری نمایشگاه و ایجاد تسهیلات لازم طلاب قم را به سلاح علم مجهز می کند. در برهه کنونی و با توجه به شرایطی که در اطراف کشور وجود دارد، برگزاری نمایشگاه کتاب به منظور بالا بردن سطح آگاهی و دانش در این استان ضروری است. 

    امیرزاده نیز در این گفتگو با اشاره به برگزاری با شکوه یازدهمین نمایشگاه کتاب استان قم گفت: این دوره از نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه کتابی است که تاکنون در این استان برگزار شده و این نشانگر توجه دولت به نشر کتب دینی است.

    وی افزود: همچنین معاونت امور فرهنگی به دنبال ایجاد تمهیدات لازم جهت حمایت جدی تر از طلاب، اساتید و نخبگان حوزوی و تجهیز کتابخانه های حوزه های علمیه است.

    بر اساس این گزارش، یازدهمین نمایشگاه استانی قم با همت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و شرکت تعاونی ناشران استان قم برگزار شد و 100 ناشر آثار خود را در نمایشگاه عرضه کردند.

    به گزارش مهر ،در این نمایشگاه کتاب هایی با موضوعات عمومی و مذهبی، حوزوی و دانشگاهی، آموزشی و کمک آموزشی، دفاع مقدس، کودک و نوجوان و کتاب های لاتین حضور داشتند. همچنین 750 میلیون تومان بن الکترونیکی به بازدیدکنندگان ارایه شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت