فرماندار کاشان خبر داد

عرضه ۴۰ هزار عنوان کتاب در دومین نمایشگاه سراسری کتاب کاشان

عصر نمایشگاه- فرماندار ویژه کاشان گفت: ۳۰۰ ناشر در ۱۷۰ غرفه دومین نمایشگاه کتاب کاشان ۴۰ هزار عنوان کتاب را به علاقه‌مندان عرضه می‌کنند.

عرضه ۴۰ هزار عنوان کتاب در دومین نمایشگاه سراسری کتاب کاشان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، حمیدرضا مؤمنیان در حاشیه بازدید از دومین نمایشگاه سراسری کتاب کاشان ،عرضه کتاب را از جمله راهکارهای ارتقای مطالعه در سطح جامعه دانست و اظهار کرد: یکی از آسیب‌هایی که در حوزه فرهنگی با آن مواجه هستیم پایین بودن نرخ مطالعه است که زیبنده شرایط فرهنگی کشور نیست.

    وی کتاب را از ظرفیت‌های مغفول مانده در حوزه فرهنگی دانست و گفت: برپایی نمایشگاه‌های کتاب اقدامی مؤثر در ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی است.

    فرماندار ویژه کاشان افزود: اگرچه ناشران و فروشگاه‌های خوبی در زمینهٔ کتاب در سطح شهر کاشان فعالیت می‌کنند اما با توجه به ظرفیت‌های شهرستان برپایی این نمایشگاه در شهرستان ضروری بود.

    وی تصریح کرد: با توجه به این ظرفیت‌ها در نشست با معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر اساس آمادگی‌های شهرستان این سهمیه به کاشان اختصاص یافت که در سال 95 میزبان 325امین نمایشگاه کتاب کشور باشد.

    مؤمنیان اضافه کرد: پس از تشکیل کمیته‌های پشتیبانی و جانمایی محل 670 ناشر برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی کردند که به دلیل محدودیت در واگذاری فضا 300 ناشر در قالب 170 غرفه در مساحت بیش از پنج هزار مترمربع 40 هزار عنوان کتاب عرضه و فعالیت می‌کنند.

    معاون استاندار اصفهان و فرماندار کاشان ضمن دعوت مردم به بازدید از نمایشگاه کتاب کاشان اظهار کرد: با امکان‌سنجی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده آمادگی کاشان برای میزبانی سالانه نمایشگاه کتاب اعلام‌شده و یکی از مؤلفه‌های مؤثر در این تصمیم استقبال پرشور مردم از نمایشگاه کنونی است.

    گفتنی است ،در دومین روز برگزاری نمایشگاه سراسری کاشان کتاب «سربازان گمنام» شرح زندگی و خاطرات سردار شهید قاسم عربیان با حضور فرمانداران شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل رونمایی شد.

    این کتاب نوشته حسن کشایی آرانی در 326 صفحه توسط انتشارات ستارگان درخشان در تیراژ 2000 نسخه و در قطع وزیری به چاپ رسیده است.

    کتاب سربازان گمنام علاوه بر زندگینامه و خاطرات شهید قاسم عربیان از دوران حضور در جبهه‌های حق علیه باطل حاوی تصاویری از این شهید بزرگوار در دوران دفاع مقدس است.

    شهید قاسم عربیان در 20 فروردین 1340 در شهرستان آران و بیدگل به دنیا آمد، این شهید بزرگوار در 23 تیرماه 1361 در عملیات رمضان به شهادت رسید.

    دومین نمایشگاه سراسری کتاب کاشان از سیزدهم تا هجدهم بهمن ماه در مصلای بزرگ کاشان پذیرای بازدیدکنندگان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت