مجتمع فرهنگی هنری ۲۹ بهمن تبریز برگزار می کند

گشایش دومین نمایشگاه مد و لباس در تبریز

عصر نمایشگاه- آثار برگزیده و منتخب دومین جشنواره مد و لباس ایرانی - اسلامی در تبریز به نمایش گذاشته شده است.

گشایش دومین نمایشگاه مد و لباس در تبریز
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ، این نمایشگاه با حضور رحیم شهرتی فر فرماندار تبریز، علی اکبر صفی پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حسن میلانی رئیس حوزه ی هنری، حسین آذرنیا رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، لطیفی مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی  و جمعی از علاقمندان و فعالان این حوزه افتتاح شد.

    گفتنی است ،آثار  رسیده به دبیرخانه این جشنواره در محل مجتمع فرهنگی هنری 29 بهمن تبریز به نمایش عمومی گذاشته شده است.

    براساس این گزارش از هشتصد اثر رسیده به این جشنواره در 9 بخش شامل دوخت لباس، طرح لباس، عکس، فیلم، نقاشی، کتاب، مقاله، پایان نامه و مطبوعات، 20 اثر در حوزه ی عکس، 29 اثر در حوزه ی نقاشی، 31 اثر در حوزه ی طرح لباس، 25 اثر در حوزه ی کتاب و مطبوعات و پایان نامه و 50 اثر در حوزه ی دوخت لباس به نمایش درآمده است.

    این آثار برای بهره مندی شهروندان از تاریخ 26 تا 29 بهمن ماه به نمایش عمومی در آمده و نمایشگاه یاد شده از ساعت 10 صبح الی 18 دایر خواهد بود.

    گفتنی است؛ همزمان با برگزاری دومین جشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی در تبریز، کارگاه‌های تخصصی متنوع و کاربردی از جمله ممقان دوزی، پته دوزی، عثمان دوزی و ... در روزهای 29 و 30 بهمن برپا می شود و میزبان علاقمندان خواهند بود .

    به گزارش مهر ،دومین جشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی با همکاری استانداری آذربایجان شرقی، آموزش و پرورش استان، اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال برگزاری است .

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت