سازمان توسعه تجارت :

برگزاری نمایشگاه صنعت چوب، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته ( WoodExpo ۲۰۱۷ )

عصر نمایشگاه- مدیر برگزاری نمایشگاه صنعت چوب، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته (WoodExpo ۲۰۱۷) گفت: هشتمین دوره این نمایشگاه فردا دوشنبه ۱۸ بهمن با حضور ۸۵ شرکت ایرانی و ۲۷ شرکت خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش می‌یابد.

برگزاری نمایشگاه صنعت چوب، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته ( WoodExpo ۲۰۱۷ )
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، علی محتشم‌امیری با بیان این مطلب، اظهار داشت: 27 شرکت خارجی از کشورهای آلمان، ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، فنلاند، چین، ترکیه، روسیه، سوئیس، اوکراین، قزاقستان، هنگ‌کنگ و تایوان و برخی دیگر از کشورهای حوزه آسیای میانه برای حضور دراین نمایشگاه برنامه‌ریزی کرده‌اند.

    وی افزود: این نمایشگاه در فضایی به وسعت بیش از 10 هزار متر مربع برگزار خواهد شد و مشارکت‌کنندگان آخرین محصولات و دستاوردهای خود را در بیش از 16 گروه تخصصی شامل، صنایع چوب، ماشین‌آلات حمل و نقل و جابجایی چوب، بسته‌بندی صنایع چوب، کوره‌های خشک‌کن، ماشین‌آلات برش، پرس و پروفیل، نئوپان، MDF، HDF و HDL و همچنین انواع کف‌پوش‌های چوبی، رنگ‌کاری، چاپ، مواد شیمیایی و دیگر تجهیزات مرتبط با صنایع چوب به نمایش می‌گذارند.

    مدیر برگزاری نمایشگاه صنعت چوب یادآور شد: این رویداد تجاری در راستای پاسخگویی به تقاضای روزافزون بازار به مواد اولیه صنایع چوب و همچنین توسعه و رشد شهرنشینی و به تبع آن استفاده از محصولات متنوع ساخته شده از فرآورده‌های چوبی، برنامه‌ریزی شده است.

    وی درباره اهداف برگزاری این دوره از نمایشگاه نیز اظهار داشت: هشتمین دوره نمایشگاه صنعت چوب و تجهیزات وابسته با رویکرد اقتصاد مقاومتی، توسعه بازار، تقویت جایگاه جهانی این رویداد و همچنین افزایش توان فعالان این صنعت در داخل کشور برگزار خواهد شد.

    محتشم‌امیری اضافه کرد: امروز این صنعت، به فرصتی ایده‌آل برای سرمایه‌گذاری تبدیل شده و طی سال‌های اخیر، صنایع چوب در حوزه‌های مختلف به خصوص بخش مبلمان، دکوراسیون داخلی و صنعت ساختمان جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است، از این رو معرفی محصولات و دستاوردهای ارایه شده از سوی صنعتگران، تولیدکنندگان و صاحبان بنگاه‌های تخصصی صنعت چوب در ایران و دیگر بازارهای هدف فرصت مناسبی را فراهم می‌کند تا ضمن تبادل اطلاعات و تجارب میان شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی، جدیدترین دستاوردها و تجهیزات صنعت چوب نیز به معرض دید بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به این صنعت قرار گیرد.

    گفتنی است ،هشتمین نمایشگاه صنعت چوب و تجهیزات وابسته با مجوز رسمی سازمان توسعه تجارت از فردا دوشنبه  18 تا 21 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.

    علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 8:30 تا 16 از این نمایشگاه بازدید کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت