از طرف شورای مدیران معاونت قرآن و عترت ارشاد ؛

برنامه‌ریزی برای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن آغاز شد

عصر نمایشگاه- شورای مدیران معاونت قرآن و عترت ارشاد برنامه‌‌ریزی برای برگزاری هرچه بهتر بیست‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم را آغاز کرد.

برنامه‌ریزی برای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن آغاز شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس، جلسه شورای مدیران معاونت قرآن و عترت روز گذشته 17 بهمن‌ماه با موضوع بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به ریاست امیر اشراقی مشاور اجرایی معاونت قرآن و عترت برگزار شد.

    در ابتدای این جلسه ابوالقاسم ایرجی دبیر شورای سیاست‌گذاری بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با اشاره به تمهیدات و برنامه‌های پیش روی نمایشگاه گفت: با توجه به اهمیت و جایگاه نمایشگاه قرآن، انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی‌های مدون و انسجام هر چه بیشتر، نسبت به برگزاری هر چه باشکوه‌تر این دوره از نمایشگاه اقدام شود.

    وی در ادامه اظهار امیدواری کرد که جلسات شورای سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن کریم در هفته آینده برگزار شود.

    همچنین در این جلسه، مدیران معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هر یک با تشریح دیدگاه‌ها و نظرات خود در مورد نحوه برگزاری نمایشگاه، بر لزوم افزایش سطح کیفی و محتوایی نمایشگاه آینده نسبت به دوره های قبل، تاکید کردند.

    مباحثی همچون مکان، زمان و شعار بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در این جلسه به بحث و بررسی گذاشته شد.

    در این جلسه حجت‌الاسلام محمدعلی خسروی مدیرکل دفتر برنامه و توسعه مشارکت‌ها، اصغر امیرنیا مدیر کل دفتر تبلیغ و ترویج، عباس نظری‌راد مدیر کل ارتباطات و هماهنگی، ابوالقاسم ایرجی دبیر شورای سیاست گذاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، حجت‌الاسلام علیرضا حشمتی مسئول دبیرخانه بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، محمدمهدی عزیززاده دبیر کمیسیون تبلیغ و ترویج، جلالی مدیر حراست و سی مهدی جعفری مدیر روابط عمومی حضور داشتند.   

    گفتنی است ، این جلسه پس از انتخاب برخی از مسئولان کمیته‌های نمایشگاه قرآن نخستین گام معاونت قرآن و عترت ارشاد برای برگزاری بیست‌وپنجمین دوره این نمایشگاه به شمار می‌رود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت