مدیرکل ارشاد قشم اعلام کرد

نمایشگاه گلستان هنر فرصتی برای آشنایی ورزشکاران با هنر برتر اسلامی ایرانی

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قشم با اشاره به حضور بیش از ۹۰۰ ورزشکار ایرانی و خارجی در جزیره قشم برپایی نمایشگاه گلستان هنر را فرصتی مناسب برای آشنایی ورزشکاران با هنر برتر اسلامی ایرانی هنرمندان دانست.

نمایشگاه گلستان هنر فرصتی برای آشنایی ورزشکاران با هنر برتر اسلامی ایرانی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ، حجت الاسلام سید مهدی موسوی اجاق اظهارداشت: 200 اثر ارزشمند هنر ناب اسلامی و ایرانی در قالب نمایشگاه گلستان هنر از 27 تا 30 بهمن ماه در نمایشگاه بین المللی قشم رونمایی شد.

    وی بیان‌داشت: برای نخستین بار توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، آثار برتر هنرمندان کشور از جمله جزیره قشم در بخش خوشنویسی، تذهیب، عکاسی، نگارگری و نقاشی در نمایشگاه بین المللی قشم به نمایش گذاشته می‌شود.

    مدیرکل ارشاد قشم، با اشاره به حضور بیش از 900 ورزشکار ایرانی و خارجی در قالب تیم‌های فوتبال هنرمندان جهان، ورزش سه گانه و کاراته بانوان به جزیره قشم، برپایی این نمایشگاه را فرصتی مناسب برای آشنایی ورزشکاران با هنر برتر اسلامی ایرانی هنرمندان دانست.

    حجت الاسلام موسوی اجاق همچنین از برگزاری کارگاه‌های نقاشی تذهیب و نگارگری توسط هنرمندان برجسته کشور از فعالیت‌های جنبی این نمایشگاه نام برد.

    وی در ادامه اجرای موسیقی اقوام مختلف کشور از جمله نی انبان بوشهری، موسیقی ایل بختیاری، موسیقی بومی محلی رقص حماسی کردی، نمایش محلی شوشی و آتش بازی از دیگر برنامه‌های جنبی این نمایشگاه برشمرد.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قشم گفت: آئین افتتاحیه این نمایشگاه سه‌شنبه 27 بهمن ماه ساعت 19:30 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قشم برگزار می‌شود.

    حجت الاسلام موسوی همچنین ابرازداشت: چندین غرفه با هدف معرفی هنر دست زنان و مردان جزیره قشم به صنایع دستی هنرمندان این جزیره تعلق گرفته است.

    به گزارش تسنیم ،وی در پایان از رونمایی 200 اثر ارزشمند از سیدحسین نجومی، زهره دولتخانی، محمدامین گل سرخی، سیده حمیده آیت اللهی، محبوبه السادات حسینی و مریم مراتی در نمایشگاه گلستان هنر در قشم خبرداد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت