مدیر عامل اسپیان اسپا :

نمایشگاه بین المللی گردشگری سهم ایران از صنعت اسپا را افزایش می دهد

عصر نمایشگاه- مدیر عامل اسپیان اسپا، سهم ایران را از این صنعت ناچیز خواند و گفت: حضور توانمند در نمایشگاههای بین المللی می تواند موضوع سهم کم کشورمان از این صنعت را برای درآمدزدایی در جذب گردشگران خارجی افزایش دهد.

نمایشگاه بین المللی گردشگری سهم ایران از صنعت اسپا را افزایش می دهد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، میثم عسگری در حاشیه افتتاح دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته افزود: از سال ٨٩ با مرکز اسپا در ولنجک آغاز کردیم و اکنون دو شعبه در هتل های فرودگاه امام خمینی ( ره) و شمشک دایر کرده ایم.
    وی اظهار داشت: اکنون تعریف دقیقی درمورد اسپا نه در ایران و حتی در جهان وجود ندارد، در صورتیکه اسپا قبل از تمدن بشر با استفاده از آبهای مقوی و جلبک ها برای سلامتی بدن انسانها استفاده می شد و به آب درمانی به عنوان پایه اساسی اسپا شهرت داشت.
    موسس و مدیر عامل اسپیان اسپا خاطرنشان کرد: در سال 2010 در آمریکا 150 میلیون نفر با استفاده از اسپا حدود 12.8 بیلیون دلار درآمدزایی ایجاد کرده اند، لذا این صنعت می تواند یکی از منابع درآمدی در حوزه گردشگری و رونق صنعت توریسم برای کشور ما باشد.
    عسگری در ادامه با اشاره به تاکید دولت یازدهم برای توسعه صنعت گردشگری و فراهم کردن زمینه های صنعت توریسم به ویژه در حوزه صنایع وابسته گفت: کشور ما با وجود فرهنگ غنی از در آمدزایی صنعت اسپا بی نصیب مانده و کمترین درآمد را دارد.
    به گفته وی، با توسعه این صنعت به ویژه در مکان های اقامتی و هتل های کشور می توان یکی از راه های درآمدزایی را از طریق استفاده مهمانان خارجی از این صنعت برای کشور هموار کرد.
    مدیر عامل اسپیان اسپا در ادامه خاطرنشان کرد:‌ برای نخستین بار در شعبه شمشک که دارای مناظر زیبا و کنار پیست بین المللی اسکی و در نزدیکی پیست بین المللی دربندسر و دیزین قرار دارد و یکی از مکان های عزیمت توریست ها به کشور است، تفریحات و امکاناتی مانند ماساژ، سونا، جکوزی، مراقبت پوست، کوهنوردی، دوچرخه سواری، راه پیمایی نیز تعبیه شده است.
    عسگری گفت: در ذهن مردم اینگونه جا افتاده که اسپا خدمات لوکسی ارایه می دهد ولی ما تلاش کردیم این خدمات را به گونه ای ارایه دهیم تا تمامی مردم بتوانند از خدمات آن استفاده کرده و سلامت جامعه نیز تامین شود.
    مدیر عامل اسپیان اسپا اظهار داشت: اسپا یک نوع صنعت جذب گردشگر و توریست است که اکنون در کشورهای مالزی، ترکیه، تایلند، سنگاپور، اندونزی و آمریکا به شدت از این صنعت برای جذب گردشگر استفاده می کنند.
    وی ادامه داد: باید تلاش کنیم با توجه به جوانان خلاق و توانمندی که در اختیار داریم از دنیا عقب نمانیم.
    به گفته عسگری، مربیان و اساتید شاغل در این مرکز همگی نظر به مکالمه دائم با توریست های خارجی، مسلط به زبان انگلیسی و دوره دیده داخل و خارج کشور هستند.
    وی اظهار داشت: هنوز دانش کافی در ایران در مورد اسپا وجود ندارد، حتی دانشگاهها هم اطلاعات دقیقی در این زمینه ندارند، بنابر این با حضور در نمایشگاه ها و برگزاری سمینارها می توانیم این صنعت را معرفی کنیم.
    عسگری خاطرنشان کرد: اکنون در نمایشگاههای بین المللی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی، گردشگری کشور حضور فعال داریم تا بر این امر صحه بگذاریم و آن را به صورت ملموس به همگان معرفی و راه درآمدزایی برای کشور از راه جذب توریست را نیز تبیین کنیم.
    مدیر عامل اسپیان اسپا با اشاره به برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته، از رونمایی سایت شرکت اسپیان اسپا در این نمایشگاه خبر داد و گفت: با رونمایی این سایت، متقاضیان و مهمانان داخلی و خارجی می توانند علاوه بر استفاده از خدمات، از خدمات لاکچری ( نظرسنجی، پیامک، امتیاز دهی) استفاده کنند.
    عسگری همچنین از راه اندازی دو شعبه جدید در استان مازندران و تهران در آینده نزدیک خبر داد و افزود: با استقبال خوب از این صنعت امیدواریم مسئولان کشور نیز برای درآمدزایی از راه گردشگری به این صنعت هم توجه و اهتمام داشته باشند.
    عسگری ابراز امیدواری کرد که در آینده شاهد اتفاقات خیلی خوب در مورد صنعت اسپا باشیم.
     نمایشگاه بین المللی گردشگری تنها رویداد رسمی کشور در حوزه گردشگری است که در تقویم سازمان جهانی گردشگری/WTO نیز به ثبت رسیده است.
    این نمایشگاه با هدف شناسایی زمینه ها و ظرفیت ها با حضور سازمان ها و نهادهای داخلی و خارجی فعال با حضور سازمان ها و نهادهای داخلی و خارجی فعال در زمینه گردشگری در محل دائم نمایشگاه های بین المللی تهران از 18 تا 21 بهمن برپاست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت