در محل نمایشگاه بین المللی خوزستان ؛

ششمین نمایشگاه توانمندی های صنعتی، تولیدی و خدمات فنی و مهندسی خوزستان افتتاح شد

عصر نمایشگاه- ششمین نمایشگاه توانمندی های صنعتی، تولیدی و خدمات فنی و مهندسی خوزستان توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور جمعی از مدیران استانی در محل نمایشگاه بین المللی خوزستان افتتاح شد .

ششمین نمایشگاه توانمندی های صنعتی، تولیدی و خدمات فنی و مهندسی خوزستان افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از بدر پرس ، محمدرضا نعمت زاده با بیان اینکه تنوع صنایع در خوزستان بیانگر قابلیت های بخش خصوصی در این استان است گفت: در گذشته بخش عمده ای از صنایع استان خوزستان در انحصار نفت، گاز و پتروشیمی بود اما در این نمایشگاه شاهد تنوع صنایع و فعالیت های شایان توجه بخش های خصوصی هستیم که این امر بیانگر قابلیت توسعۀ صنعتی خوزستان و توانمندی های صنعت گران و تولید کنندگان این استان می باشد.

    وزیر صنعت، معدن و تجارت  در ادامه اذعان داشت:: زمینۀ رشد صنایع متوسط و کوچک در کنار صنایع کلان در استان خوزستان فراهم است و اعتقاد داریم این نمایشگاه گوشۀ کوچکی از توانمندی های صنعتی خوزستان است .

    نعمت زاده با تأکید بر لزوم توجه ویژه به صنایع متوسط و کوچک گفت: به آب انداخته شدن یک واحد کشتی آلومینیومی، بهره برداری از فاز دوم یکی از واحدهای پتروشیمی، بهره برداری از واحد صنعتی تصفیه روغن و روغن کشی و اتمام پروژه فولاد شادگان تا اواخر سال جاری از جمله اقدامات صورت گرفته در سال جاری در خوزستان محسوب می شوند.

    رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان خوزستان گفت: قریب به 170 واحد صنعتی، تولیدی و خدماتی در ششمین نمایشگاه توانمندی های صنعتی، تولیدی، خدمات فنی و مهندسی در مساحتی بالغ بر 3 هزار متر مربع به معرفی و نمایش آخرین دستاوردهای خود خواهند پرداخت.

    اخلاق محمدیان افزود: هدف از برگزاری چنین نمایشگاه هایی آشنایی عموم مردم خوزستان با قابلیت ها و توانمندی های واحدهای فعال در حوزۀ صنعتی، تولیدی و خدمات فنی و مهندسی می باشد تا بدین ترتیب از تولیدات درون استانی و تولید کنندگان بومی حمایت و به تبع آن اشتغال زایی، توسعۀ بازار مصرف کنندگان محصولات و خدمات داخلی و رونق یافتن بازار فروش این محصولات صورت گیرد.

    ششمین نمایشگاه توانمندی های صنعتی، تولیدی و خدمات فنی و مهندسی خوزستان از 18 تا 21 بهمن ماه در محل نمایشگاه های بین المللی استان خوزستان از ساعت 16 تا 22 فعال و بازدید از آن برای عموم آزاد است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت