معاون گردشگری اردبیل خبر داد

رونمایی از ٢١ نقشه گردشگری استان اردبیل در دهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران

عصر نمایشگاه- معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از رونمایی از ٢١ نقشه گردشگری استان اردبیل در روز پنج‌شنبه از ساعت ٩ تا ١١ صبح در دهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران خبر داد.

رونمایی از ٢١ نقشه گردشگری استان اردبیل در دهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، قادر تقی‌زاده در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: استان اردبیل در غرفه مشترکی با استان های شمالغرب کشور، داشته های خود را در عرصه های مختلف میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در دهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته واقع در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران ارائه می‌کند.

    وی افزود: دهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته با حضور رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزرای گردشگری کشورهای لبنان و آفریقای جنوبی، هیئت‌هایی از کشورهای ترکیه، روسیه و ارمنستان، شرکت‌ها و بخش خصوصی گردشگری 21 کشور و مسئولان استانی و کشوری در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

    تقی‌زاده تصریح کرد: معاون اول رئیس جمهور و رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، معاون گردشگری سازمان با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر مقامات استانی و کشوری از ظرفیتهای به نمایش گذاشته شده در غرفه اختصاصی استان اردبیل بازدید کردند و دقایقی میهمان این استان شدند.

    معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 42 هزار مترمربع با 11 سالن گفت: در نمایشگاه امسال تمامی استانها به هفت منطقه تقسیم شده اند که استان اردبیل جزو استانهای شمالغرب و منطقه سه قرار گرفته است.

    وی با بیان اینکه استانهای شمالغرب داشته‌های خود را در عرصه های مختلف گردشگری، میراث فرهنگی و مراسم آئینی در سالن 38 این نمایشگاه به منصه ظهور گذاشته‌اند، تصریح کرد: عنوان غرفه منطقه سه استانهای شمالغرب کشور شامل اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، زنجان و قزوین به نام "بهشت ایران زمین" نام گرفته است.

    تقی‌زاده از اجرای برنامه گروه موسیقی آیهان، آیین تکم‌گردانی و رونمایی از ٢١ نقشه گردشگری استان اردبیل روز پنج شنبه از ساعت ٩ تا ١١صبح در این نمایشگاه خبر داد و گفت: ضمن حضور غرفه‌داران استان اردبیل با لباس و پوشش سنتی دوره صفوی، پخش فیلم جاذبه‌های گردشگری و کلیپ مشترک استانی و توزیع لوح فشرده و اقلام تبلیغاتی از قبیل بروشور، نقشه، پوستر و کارت پستال به منظور معرفی شایسته جاذبه‌های گردشگری استان و نیز موسیقی سنتی آذری و موسیقی عاشیقلار، کارگاه زنده تولید صنایع دستی چوبی و نمایش و معرفی صنایع دستی نفیس استان با همکاری بخش خصوصی در طول زمان برگزاری این نمایشگاه اجرا می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت