مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان همدان بیان کرد

شرکت در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فرصتی برای معرفی استان همدان

عصر نمایشگاه- مدیرکل میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری استان همدان بابیان اینکه همدان به دنیا معرفی نشده است، گفت: شرکت در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فرصتی برای معرفی استان ها به ویژه همدان است.

شرکت در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فرصتی برای معرفی استان همدان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،علی مالمیر در خصوص شرکت استان همدان در نهمین  نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران و تأثیر آن بر رونق گردشگری استان همدان اظهار داشت: استان همدان هنوز به خوبی معرفی نشده است و باید برای شناساندن آن تلاش کرد.

    وی بابیان اینکه استان همدان نه‌تنها در خارج از کشور بلکه در داخل کشور نیز معرفی نشده است، گفت: این در حالی است که بازار هدف گردشگری استان باید علاوه بر داخل کشور خارج از کشور نیز باشد.

    مدیرکل میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری استان همدان با تأکید بر اینکه نتوانستیم همدان را خوب معرفی کنیم، افزود: شرکت در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری ظرفیت مناسبی برای معرفی استان همدان است.

    مالمیر با اشاره به اینکه در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، گردشگران را برای سفر به همدان دعوت می‌کنیم، عنوان داشت: خوشبختانه گروه خوبی شامل بخش دولتی و بخش خصوصی برای شرکت همدان در نمایشگاه تشکیل شد و اداره کل میراث فرهنگی استان همدان با همراهی شهرداری و دهکده گنج‌نامه و شرکت علی‌صدر و مجموعه هتل داران همدان در نمایشگاه حضور یافت.

    وی بابیان اینکه بزرگ‌ترین غرفه نمایشگاه به استان همدان اختصاص‌یافته است، اضافه کرد: غرفه شماره 38 به نام همدان و در مساحت 150 مترمربع تشکیل‌شده است.

    مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان همدان با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه از 27 تا 30 بهمن‌ماه برپا است و  به هر یک استان‌ها یک غرفه مجزا برای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آن اختصاص‌یافته است.

    مالمیر به اهمیت حضور همدان در این نمایشگاه در آستانه نوروز اشاره کرد و گفت: با توجه به نزدیکی ایام نوروز، در این رویداد بین‌المللی امیدواریم با معرفی استان سهمی از بازار گردشگری کشور را داشته باشیم.

    وی تأکید کرد: غرفه گردشگری همدان به معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان در جاذبه‌های طبیعی و تاریخی، امکانات اسکان و ظرفیت اقامتی هتل‌ها و مشارکت بخش خصوصی در توسعه گردشگری خواهد پرداخت.

    به گزارش مهر مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان با تأکید بر اینکه در این غرفه هدایایی در قالب «نوروز 95 منتظر شما هستیم» به مراجعه‌کنندگان اهدا می‌شود، گفت: معرفی ظرفیت‌های گردشگری و درآمدزایی از این صنعت توسعه هر منطقه‌ای را به دنبال دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت