با ۲۲ غرفه ؛

نمایشگاه « اقتصاد مقاومتی و آموزش مهارتی » در ساری گشایش یافت

عصر نمایشگاه- نمایشگاه « اقتصاد مقاومتی و آموزش مهارتی» با ۲۲ غرفه در مرکز آموزش فنی و حرفه ای ساری گشایش یافت.

نمایشگاه « اقتصاد مقاومتی و آموزش مهارتی » در ساری گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، سید غلامرضا تاکامی، رئیس مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای شماره 3 ساری در خصوص افتتاح نمایشگاه"اقتصاد مقاومتی و آموزش مهارتی"به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: این نمایشگاه برای نمایش دستاوردهای آموزشی و کارآفرینان مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای از تاریخ 19 تا 22 بهمن 95 به‌صورت صبح و عصر دایر است.

    وی بابیان اینکه نمایشگاه حاضر شامل 22 غرفه است، افزود: 15 غرفه به بخش خصوصی واگذار و 7 غرفه نیز برای بخش دولتی در نظر گرفته‌شده است.

    تاکامی در رابطه با غرفه‌های بخش دولتی گفت: این غرفه‌ها شامل، غرفه‌های پرورش قارچ، گیاهان دارویی، قلمه‌زنی، کیف‌دستی، توانمندسازی افراد بد سرپرست و بی‌سرپرست، توانمندسازی زنان روستایی و جاجیم‌بافی است.

    وی غرفه‌های بخش خصوصی را طراحی دوخت، دوخت سنتی، هنرهای تجسمی، صنایع‌دستی و بافت فرش، عمران و معماری، دوزندگی کیف و کفش چرم، مراقبت‌های زیبایی، امور مالی و بازرگانی، هنرهای نمایشی و تزئیناتی برشمرد.

    تاکامی با اشاره به اینکه هدف این نمایشگاه توانمندی کارآفرینان و کارآموزان مراکز فنی و حرفه‌ای است، خاطرنشان شد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهترین فرصت برای افراد بیکار است، چراکه اعتقادداریم که هرکسی که مهارت داشته باشد بیکار نخواهد بود و یکی از راه‌های برطرف کردن بیکاری آموزش مهارتی است.

    وی در ادامه افزود: سازمان فنی‌وحرفه‌ای این توانمندی رادار است و این شرایط برای جوانان بیکار مهیاست تا از بخش کارگاه‌های دولتی این سازمان به‌صورت رایگان آموزش ببینند تا بتوانند خود را مجهز به مهارتی برای ورود به بازار کار کنند.

    وی در ادامه افزود: 37 آموزشگاه آزاد در رشته‌های مختلف ازجمله فناوری اطلاعات، مراقبت‌های زیبایی و صنایع غذایی است که زیر نظر آموزش فنی‌وحرفه‌ای هستند و افراد می‌توانند از این آموزشگاه‌ها نیز استفاده نمایند.

    تاکامی، یکی از اهداف و برنامه‌های سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای را همکاری تنگاتنگ با کمیته امداد و بهزیستی برشمرد و افزود: هرساله بر اساس تفاهم‌نامه جهت توانمندسازی افراد تحت پوشش این نهادها و بر اساس علاقه و درخواست این نهادها کارگاه‌های آموزشی لازم برای خدمت ارائه می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت