هیات تجاری افغانستان از نمایشگاه صنایع غذایی شیراز بازدید کردند

عصر نمایشگاه- یک هیات تجاری از ولایت هرات کشور افغانستان، روز سه شنبه از نوزدهمین نمایشگاه صنایع غذایی شیراز (IFOOD) بازدید کردند.

هیات تجاری افغانستان از نمایشگاه صنایع غذایی شیراز بازدید کردند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ،این هیات تجاری افغانستان که متشکل از مدیران شرکت ها و اعضای اتحادیه واردکنندگان ولایت هرات افغانستان هستند، ضمن بازدید از نمایشگاه یاد شده با شماری از دست اندرکاران شرکت هایی که در این نمایشگاه حضور دارند، مذاکراتی انجام دادند.
    این هیات تجاری خارجی، همچنین از واحد های صنعتی در شرکت شهرک های صنعتی استان فارس بازدید و در نشست تولیدکنندگان صنایع غذایی این شهرک نیز شرکت کردند.
    نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته و شانزدهمین نمایشگاه رسانه، تبلیغات، چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته و همچنین سیزدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف، روز هجدهم بهمن ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس واقع در شهرک گلستان شیراز گشایش یافت.
    به گفته مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین‌المللی استان فارس، این سه نمایشگاه در پنج سالن حافظ، سرو، نرگس، بهار و ملاصدرا در مساحتی افزون بر 18هزار مترمربع و با حضور 210 شرکت از سراسر کشور و نمایندگان شرکت های خارجی برپا شده است.
    عبدالناصر اسکندری افزود: سیزدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف در سالن حافظ و با حضور بیش از 70 بافنده و تولیدکننده برتر کشور از استان های قم، تهران، اصفهان، تبریز، کردستان، مشهد، فارس، کرمان، گلستان و ارومیه برگزار شده و شرکت کنندگان در این نمایشگاه، برترین محصولات خود را اعم از فرش، گبه، گلیم و تابلو فرش های نفیس به نمایش گذاشته اند.
    اسکندری اظهار داشت: نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته نیز با حضور 90 شرکت داخلی و نمایندگان شرکت های خارجی در سه سالن سرو، بهار و نرگس دایر است و تولید کنندگان این صنعت به ارائه به‌روزترین دستاوردها و محصولات خود پرداخته اند.
    وی ادامه داد: همچنین در شانزدهمین نمایشگاه رسانه، تبلیغات، چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته، 60 شرکت
    تولیدکننده، واردکننده و فعالان برتر این حوزه و 9 رسانه برتر استان فارس با هماهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و صدا و سیمای مرکز فارس و کانون های آگهی و تبلیغات بنام کشور در 2 سالن ملاصدرا و نرگس حضور دارند و دستاوردهای خود را به نمایش گذاشته اند.
    اسکندری اظهار کرد: این نمایشگاه تا روز بیست و دوم بهمن ماه جاری از ساعت 16 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس واقع در شهرک گلستان شیراز برای بازدید عموم دایر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت