مدیر کتاب شهر کرج:

جشن «بهمن کتاب» کتابشهر همزمان با دهه فجر برگزار شد

عصر نمایشگاه- کتابشهر کرج، همزمان با جشن های دهه فجر در سراسر کشور، جشن «بهمن کتاب» را در شعبه کتابشهر ایران در استان البرز و مدارس کرج برگزار کرده است.

جشن «بهمن کتاب» کتابشهر همزمان با دهه فجر برگزار شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شبستان ، حسین جیریایی، مدیر کتاب شهر کرج با اعلام خبر بزرگداشت دهه مبارک فجر گفت: یکی از هدف ­های کتابشهر ایجاد عادت کتابخوانی و کتاب درمانی در نسل جوان است، البته ذات یک فروشنده، کسب درآمد و طلب روزی است، اما این هدف در کار کتاب فروشی جز از مسیر ارتقای فرهنگ کتابخوانی و اعتلای فرهنگ و هنر کشور محقق نمی­ شود، از این رو همت یک کتاب­ فروش باید ترقی فرهنگ مطالعه و علاقه به کتاب باشد.

    وی افزود: آینده‌ کاری ما کتاب­فروشان در دستان کودکان و نوجوانان این سرزمین است. پس برای علاقه‌مند سازی کودکان ایران زمین به کتابخوانی، بهتر است از سنین پایه و ابتدایی آغاز و سرمایه گذاری کرد.

    وی افزود: کتابشهر امسال نیز همچون سال­های اخیر در ایام و مناسب‌های مذهبی و ملی طرح­ های زیادی را با هدف تسهیل دسترسی شهروندان به کتاب و اقلام فرهنگی اجرا کرده است که کتابگردی اهالی فرهنگ، مسابقات کتابخوانی و  فروش ویژه کتاب و محصولات فرهنگی با عناوین «بهاریه»، «عیدانه» از جمله این طرح ­هاست، امسال نیز همزمان با جشن­ های دهه فجر همگام با سایر شعبات کتابشهر ایران در سراسر کشور  طرح ملی «بهمن کتاب» را در کتابشهر کرج و برخی از مدارس گلشهر برپا کرده ­ایم.

    وی برگزاری جشن کتاب در فروشگاه کتابشهر کرج، دبیرستان نیک ­نژاد و دبستان رستگاران را از جمله ویژه برنامه های کتابشهر کرج خواند و خاطرنشان کرد: در این جشن کتاب که به صورت نمایشگاه کتاب از اول 12 بهمن شروع شده، تا پایان بهمن ­ماه کتاب و محصولات فرهنگی به صورت اقساطی و تخفیف به دانش ­آموزان ارایه می­شود.

    جشن «بهمن کتاب» این روزها تا پایان بهمن ماه در 42 فروشگاه کتاب کتابشهر، معابر شهری، مراکز دانشگاهی، فرهنگی، دولتی و مصلی ­های نماز جمعه برپا می­ شود و علاقمندان کتاب و محصولات فرهنگی می­ توانند از تخفیف ویژه خرید کتاب و محصولات فرهنگی بهره­ مند شوند.

    علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره طرح عیدانه کتاب شهر، پراکندگی جغرافیایی، آدرس، نشانی و فعالیت های 42 شعبه کتابشهر می­ توانند به پایگاه اطلاع رسانی این موسسه به نشانی www.ketabshahr.com مراجعه کنند.

    گفتنی است، موسسه کتابشهر ایران به عنوان فروشگاه زنجیره­ای کتاب کشور، از سال 83 تاکنون بیش از40 فروشگاه در اقصاء نقاط کشور راه ­اندازی کرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت