نمایشگاه MWC ۲۰۱۷ ؛

احتمال معرفی زنفون ۴ ایسوس در نمایشگاه MWC ۲۰۱۷

عصر نمایشگاه- به تازگی مشخصات فنی یک گوشی رده بالا از سری محصولات شرکت ایسوس (Asus) توسط سایت GFXBench منتشر شد که به نظر می‌رسد مشخصات گوشی هوشمند زنفون ۴ ایسوس باشد. پیش‌بینی می‌کنیم که این گوشی در نمایشگاه MWC ۲۰۱۷ رسما معرفی گردد.

احتمال معرفی زنفون ۴ ایسوس در نمایشگاه MWC ۲۰۱۷
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شبکه ، سری اسمارتفون‌های زنفون ایسوس، محصولات کاملا شناخته شده و پرطرفداری هستند. اگر به خاطر داشته باشید ایسوس در جریان نمایشگاه CES 2017 از دو گوشی زنفون 3 ای آر (Asus Zenfone 3 AR0 و زنفون 3 زوم (Asus Zenfone 3 Zoom) رونمایی کرده بود. با توجه به گزارش‌ها و خبرهایی که تاکنون منتشر شده، انتظار داریم که شرکت ایسوس تا پیش از پایان ماه فوریه از یک اسمارتفون دیگر و زیرشاخه سری محصولات زنفون رونمایی کند. به نظر می‌رسد که این اسمارتفون ایسوس زنفون 4 خواهد بود و ایسوس آن را به کنگره جهانی موبایل 2017 می‌آورد!

    به تازگی مشخصات فنی یک گوشی رده بالا از سری محصولات شرکت ایسوس (Asus) توسط سایت GFXBench منتشر شد که به نظر می‌رسد مشخصات گوشی هوشمند زنفون 4 ایسوس باشد. طبق گزارش سایت GFXBench، گوشی هوشمند مورد نظر به طور پیش‌فرض از سیستم‌عامل اندروید 7 نوقا بهره‌مند می‌شود. صفحه‌نمایش آن 5.7 اینچی خواهد بود و وضوح تصویر 2560 در 1440 پیکسل یا اصطلاحا QHD را ارائه می‌کند.

    تراشه‌ای که در این گوشی هوشمند به‌کاررفته، تراشه اسنپدراگون 820 کوالکام است که از پردازنده‌ای چهار هسته‌ای بهره می‌برد. رم دستگاه ظرفیت 6 گیگابایتی دارد و دستگاه 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی اطلاعات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. دوربین اصلی این گوشی از یک سنسور 21 مگاپیکسلی تشکیل شده و قابلیت ضبط ویدئوهای 4K را دارد. همچنین احتمالا دوربین سلفی گوشی زنفون 4 ایسوس به سنسوری 8 مگاپیکسلی مجهز می‌شود. طبق گزارش‌های پیشین، احتمالا این محصول طی ماه می روانه بازار می‌شود. بنابراین شاید در جریان نمایشگاه MWC 2017 یا همان کنگره جهانی موبایل 2017 بارسلون شاهد معرفی پرچمدار جدید شرکت ایسوس با نام اختصاصی زنفون 4 باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت