مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران:

جای ناشران قوی در نمایشگاه کتاب مازندران خالی است

عصر نمایشگاه- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران، بابیان اینکه در نمایشگاه امسال جای ناشران قدر کشوری خالی است، ادامه داد: باید از کمیت نمایشگاه کاسته و به کیفیت آن توجه کنیم.

جای ناشران قوی در نمایشگاه کتاب مازندران خالی است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر، قاسم عزیز زاده گرجی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب استان اظهار داشت: باید از کمیت بزنیم و به سراغ نویسندگان معتبر کشوری برویم و از انتشارات مختلف به سمت انتشارات بنام برویم زیرا این اقدام ارزنده‌تر از عرضه کتاب‌های تکراری است.

    وی بابیان اینکه تجربیات تلخ و شیرینی در حوزه فرهنگ دوستان و همکاران ما داشتند، افزود: امروز باید همه دستگاه‌ها اعم از فرهنگی و غیرفرهنگی بایستی برای نهادینه کردن فرهنگ مطالعه پای‌کار بیایند.

    مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران، با اشاره به اینکه حوزه کودک و نوجوان بخش تخصصی ما است، گفت: در این نمایشگاه شاهد تنوع کتاب‌های این حوزه هستیم لذا برای تشویق و ترغیب کودکان می‌طلبد خانواده‌ها در این حرکت عظیم فرهنگی همراهی کنند.

    عزیز زاده گرجی، اشتغالات ذهنی کودکان به فضای مجازی را مورداشاره قرارداد و تصریح کرد: باید فضای مجازی را برای معرفی کتاب‌های پر خواننده حوزه کودک و نوجوان و حوزه‌های دیگر، جهت‌دهی کنیم.

    وی، افزود: کانون در مازندران اقدام به چاپ کتاب نمی‌کند بلکه به‌صورت متمرکز در حوزه معاونت تولید اقدام می‌کند درعین‌حال این معاونت 15 الی 20 کمیته تخصصی داردکه متناسب با گروه‌های سنی کتاب تولید می‌کند.

    این مسئول، از چاپ کتابی با موضوع جنگل و منابع طبیعی برای گروه سنی 6 سال توسط معاونت تولید خبر داد و بر لزوم دعوت از نویسندگان مازندرانی مقیم تهران جهت آموزش نویسندگی در حوزه کودک و نوجوان تأکید کرد.

    عزیز زاده گرجی، یادآور شد: امروز در برنامه‌های جنبی نمایشگاه، تجلیل از کودکان و نوجوانان پر خواننده سراسر استان راداریم که از سوی مربیان کانون معرفی و در این نشست شرکت کردند.

    سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب مازندران تا 21 بهمن‌ماه در محل مجتمع تجاری نیاوران ساری در حال برگزاری است. علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی می‌توانند از ساعت 13 تا 19 عصر از این نمایشگاه بازدید کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت