مدیرکل صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی وزارت صنعت، معدن و تجارت :

نمایشگاه صنایع غذایی شیراز کیفیت و کمیت مناسبی دارد

عصر نمایشگاه- مدیرکل صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: نمایشگاه صنایع غذایی شیراز به لحاظ کیفی و کمی نمایشگاه مناسبی است و امیدوارم در سال های آتی هم در کمیت و هم به کیفیت نمایشگاه افزوده شود.

نمایشگاه صنایع غذایی شیراز کیفیت و کمیت مناسبی دارد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین المللی استان فارس، مهدی صادقی نیارکی در حاشیه بازدید از نوزدهمین نمایشگاه صنایع غذایی شیراز اظهارداشت: اینکه آی فود شیراز، نمایشگاه بازدید است و نه عرضه محصول، گام به جلو است و امیدواریم با توسعه و فرهنگ سازی که این نمایشگاه انجام می دهد چنین نمایشگاه هایی که پتانسیل ها و توانمندیها را نمایش می دهند روز به روز توسعه یابند.
    وی با بیان اینکه استان فارس و علی الخصوص شهر شیراز از دیرباز محل تمرکز جهانیان بوده، فرصت بسیار مناسبی است که این تمرکز و توجه را به سمت صنعت و تولیدات صنعتی متوجه و معطوف کنیم که یکی از زمینه های مناسب، صنعت غذاست.
    صادقی نیارکی خاطرنشان کرد: این استان از دیرباز با محصولات سنتی مورد توجه بوده و امروز هم برندهای ملی و فراملی در این استان وجود دارد.
    وی نمایشگاه را میثاق و مرجع رجوع تولیدکنندگان و کسانی دانست که نیاز به بروزرسانی اطلاعات و تکنولوژی ها دارند و هرچه در این راستا نمایشگاه گام بردارد به اهداف متعالی خود نزدیک خواهد شد.
    مدیرکل صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: زمانی می توانیم به صادرات بلندمدت فکر کنیم که در آن بازارها حضور داشته باشیم. یکی از این مراجع و نقاط اثری که باعث حضور بلندمدت ما در بازارها می شود، همین برگزاری نمایشگاه هاست. حتی حضور در نمایشگاه های بلند مدت و دایمی برای حضور محصولات ایرانی و اینها نکات مهمی است که به صادرات غیرنفتی ما و همچنین توسعه کمی و کیفی محصولات ما کمک می کند. نوزدهمین نمایشگاه صنایع غذایی شیراز از 18 بهمن ماه آغاز به کار نموده و تا 22 بهمن دایر است .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت